چاپ خبــر
حماسه‌ای دیگر در راه است؛

دعوت امام جمعه و فرماندار از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس /وعده ساعت 11 فردا میدان الله اکبر

مسئولین شهرستان از عموم مردم دعوت کردند تا در راهپیمایی روز قدس فردا که ساعت 11 صبح از میدان الله اکبر آغاز می‌شود، حضور بهم رسانند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام اباصلت غفاری، امام جمعه، و غلامرضا یسلیانی، سرپرست فرمانداری فریدونشهر، از عموم مردم همیشه در صحنه فریدونشهر دعوت کردند تا با حضور حداکثری خود در راهپمایی روز قدس همگام با سایر مسلمانان جهان، فریاد خود را بر سر اسرائیل غاصب کشیده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

راهپیمایی روز قدس در فریدونشهر فردا(جمعه) ساعت 11 صبح از میدان الله اکبر(بانک ملی) آغاز می‌شود.

راهپیمایی روز قدس ابتکار حضرت امام خمینی(ره) است که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال، خیل عظیمی از آزادگان را در سرتاسر جهان علیه رژیم ستمگر صهیونیستی به خیابان‌ها می‌کشاند.

حضرت آیت الله خامنه ای در بیست و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، حمله رژیم صهیونیستی به کاروان امداد رسانی غزه را ناشی از خطای محاسبه صهیونیستها واشتباه بزرگ این رژیم دانستند و تاکید کردند، رژیم غاصب صهیونیستی همانگونه که در حمله به لبنان و سپس در حمله به غزه دچار خطای محاسبه شد، در این ماجرا هم اشتباه کرد و این اشتباهات پی در پی نشانگر این است که رژیم صهیونیستی قدم به قدم، به سرنوشت قطعی خود یعنی سرنگون شدن در دره نیستی، نزدیک می‌شود.

Go to TOP