چاپ خبــر

اوباما چهره سال همجنسگرایان آمریکا شد

رئیس جمهور آمریکا درحالی از سوی جامعه همجنسگرایان این کشور به عنوان شخصیت سال انتخاب شد که در گفت‌وگویی این ناهنجار غربی را «ارزش جهانی» و «احترام به حقوق بشر» نام نهاد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا از سوی نشریه «اوت 100» که متعلق به همجنسگرایان آمریکاست، به عنوان شخصیت ویژه این گروه (Ally of the Year) انتخاب شد.

اوباما اکنون اولین رییس جمهور آمریکا است که تصویر وی در حالی روی جلد نشریه «اوت  100» رفته که هنوز این سمت را در اختیار دارد.

اوت 100 اعلام کرده است که انتخاب اوباما به عنوان «متحد، نماد و قهرمان» همجنسگرایان به واسطه خدماتی است که او به این افراد کرده است. دولت اوباما امسال با حکم دیوان عالی این کشور، ازدواج همجنسگرایان را در تمام ایالات آمریکا قانونی اعلام کرد.

رییس جمهورآمریکا به همین مناسبت در مصاحبه با «اوت 100» گفته است که در سال 1978، هنگامی ‌که 18 سال داشت، استاد وی در دانشکده «اکسیدنتال» عقاید همجنسگرایی داشته و این دو «دوستان خوبی» بوده‌اند.

وی همچنین گفت از سال‌ها قبل تلاش برای بهبود وضعیت همجنسگرایان را آغاز کرده است.

اوباما در این مصاحبه با حربه حقوق بشر و ارزش‌های جهانی سعی در جا انداختن این پدیده شوم در دیگر کشورهای جهان نمود و گفت: «وقتی ما درباره جامعه همجنسگرایان صحبت می‌کنیم، تاکید بر اهمیت حقوق بشر جهانی داریم. این مسئله برای آن‌هایی که معتقدند همجنسگرایی در فرهنگشان وجود ندارد و ما در حال تحمیل ارزش‌های بیگانه به آن‌ها هستیم اشتباه است زیرا همجنسگرایان اعضای همه جوامع هستند و حفاظت از حقوق بشر یک ارزش جهانی است.»

منبع: فارس

  1. آمریکا با اوباما یش غلط کرده که این اظهار نظر شخصی وواهی خودش راحقوق بشر جهانی معنی کرده .این اظهار نظر هشداری است به دوستداران نظام آمریکا ،که می خواهند به هر نحوی آنرابه کشورماتحمیل کنند. هزاران جنایتی که امریکا دردنیا مرتکب شده ومی شود زائیده همین تفکرات است.آیا حقوقدانان دنیا وبه خصوص غرب خواب تشریف دارند که حقوق بشری انسان رابرای این حیوانات انسان نما معنی کنند.

Go to TOP