چاپ خبــر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر؛

دشمن به دنبال گرفتن کرسی‌های مجلس و خبرگان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر نسبت به طمع دشمن به کرسی‌های مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هشدار داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در اولین روز هفته بسیج به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به تشریح مواضع و رفتارهای دشمن در انتخابات پیش رو پرداخت.

سرهنگ دوم پاسدار احسان سروش کاشانی گفت: طبق مسیری که دشمن در حال حاضر پیش گرفته است، برخلاف دوره‌های گذشته که مردم را از رفتن پای صندوق های رأی نهی می کرد، در انتخابات پیش رو مردم را به حضور در انتخابات تشویق خواهد کرد چرا که به دنبال این است تا کسانی در این انتخابات منتخب شوند که در مجلس حرف آمریکا را بزنند و در این موضوع مجلس خبرگان از اهمیت دوچندان برخوردار است.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه است.فرمانده سپاه ناحیه فریدونشهر با بیان این که کشورهایی که بعد از برجام برای توسعه روابط به کشور آمدند تنها به دنبال تأمین منافع خود در بازار ایران هستند، اظهار کرد: بعد از برجام کدام یک از این کشورها هدفشان همکاری در توسعه زیرساخت‌ها و صنعت بوده است؟

SorushJome002

سرهنگ سروش کاشانی با اظهار این که تعداد زیادی از مردم برای اعزام به سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب-سلام الله علیها- به ما مراجعه می‌کنند، گفت: در حال حاضر این جهاد باید در شهر خودمان و با تربیت اسلامی و حفظ فرزندانمان انجام گیرد و امروز ادامه راه شهدا و ادامه راه این بیرق‌های مشکی عزا، تربیت اسلامی و حفظ فرزندانمان است. وی پیاده روی اربعین را در همین راستا دانست و افزود: پیاده روی اربعین، مانور قرآن و اهل بیت(ع) است.

امام جمعه فریدونشهر نیز هفته بسیج را گرامی داشت و فرمان تشکیل بسیج مستضعفین توسط حضرت امام(ره) را از روی درک موقعیت کشور و شرایط و آینده‌نگری ایشان دانست. حجت الاسلام اباصلت غفاری بسیج را ثمره پرباری دانست که جهان باید از ثمرات آن بهره ببرد و گفت: بسیج همچون موتور محرکی است که اعضای دیگر کشور را به حرکت وامی‌دارد.

SorushJome003

وی با اشاره به اتفاقات و ناامنی‌های ایجاد شده در منطقه، کار بسیج را در وضعیت کنونی مضاعف دانست و از بسیجیان خواست در انجام وظیفه امر به معروف و نهی از منکر همگانی، پیشرو جامعه باشند.

  1. احسنت به برادر عزیز
    ماهم پیرو رهبر ودرستیزباسلطه جویی آمریکا بوده ودرپاینده هم خواهیم بود. ان شاءالله

  2. ایشون امام جمعه نیستا تو قسمت خود امام جمعه افرین بگید و تعریف کنید

  3. ما هم مطیع امر رهبریم ولی اصلاح طلبان را به دلواپسان ترجیح می دهیم وبا یک حسین دیگر مجلس را متحول خواهیم کرد

  4. سلام در سایت فریدن نیوز دیروز یک کاندید تبلیغ کرده ما به اون رای می دیم خیلی با حال یه بادی گاردم داره به اسم صفر، تازه از سایت پونه زارم داخل یاداشتشون اسم اوردند خیلی جالب، من که امسال رای می دم به کشاورز فریدنی، ولی این مدیر فریدن نیوز کاظمی زود تبلیغات شروع کرده، آقای جدیدی شما دست به کار نمی شوید، حداقل یه پیشنهاد اخبار انتخاباتی خودتون با فریدن نیوز و چند تا سایت خبری که تو فریدن بزرگ هست را رو سایت هم لینک کنید. میشه؟ تو را خدا منتشر کنید و جواب پیشنهاد من را هم بدهید.

    • پونه زار گفت:

      سلام
      از این که پیشنهادات خودتان را برای افزایش کیفیت پرمخاطب‌ترین سایت غرب استان ارائه می‌دهید، سپاسگذاریم.
      برای انتخابات برنامه ویژه‌ای داریم که در آینده شاهد آن خواهید بود.

  5. بسیار عالی بود. ممنون از مطالب خوبتان

Go to TOP