چاپ خبــر
در روز هوای پاک؛

جشن روز هوای پاک در فریدونشهر /تصاویر

جشن روز هوای پاک در مهدکودک شاپرک با حضور مسئولان حفاظت محیط زیست شهرستان و انجمن دوستداران طبیعت برگزار شد.

  1. با تشکر از همه ی دست اندرکاران

  2. با تشکر از زحمات مسوولین شاپرک بخاطر توجه به مناسبت ها و اقعا زحمت کشیدیدن .دستتون بی بلا……

  3. با تشکر از مسئول محترم و دلسوز و فعال محیط زیست شهرستان فریدونشهر جناب آقای مهندس میکلانی و دوستداران دلسوز طبیعت

  4. با تشکر از مسئولان مهد شاپرک و مسئولان محیط زیست شهرستان…

  5. جای مسئولان شهرستان خالی است .وقتی استاندار بااتوبوس سر کار آماده میشود ووزیران هم به صورت نمادین حرکتهای زیست محیطی انجام میدهند خوب بود که مسئولان شهرستان هم لااقل با گرفتن جلسه ای این روز را گرامی میداشتند چون آلودگی حد ومرز را نمی شناسد .آلان هم دیرنشده است میتوان طرحهای خوبی در شهرستان پیاده کرد .توفیق همه دلسوزان به محیط زیست سراسرگیتی

  6. کارشناس گفت:

    آفرین بر مسئولان شاپرک که در همه مناسبت ها زحمت فراوان متحمل می شوند تا آبروی شهرمان حفظ شود چون تنها مرکزی سطح شهر است 29 دی را گرامی داشتن .اگه اینا مسئولین شهر بودند .فریدونشهر بجای بام ایران ،بام جهان می شد.

  7. عزیزان شاغل در پیش دبستانی شاپرک واقعا دستتون درد نکند خیلی برای بچه های این شهر زحمت می کشید در ضمن این را بدونید توجه به این گونه مناسبتها خیلی تاثیرگذار است چون من و اطرافیان بعد از برنامه خوبتون حق دور زدن با ماشین و…نداریم چون پسرم میگه هوا آلوده میشه و…

  8. از همه دست اندر کاران : مربیان شاپرک، انجمن محیط زیست و دوستداران طبیعت ، خبرنگار عزیز وزحمت کش و پونه زار گرامی سپاسگزاریم .

  9. با سلام
    لطف کنن این آقایان محیط زیست به مهدهای دیگر هم سر بزنند انصاف نیست چند ساله فقط یه مهداعلم کنن . ما در شهر مهدهای دیگه هم داریم با بچه های همین شهر!!!؟؟؟

    • دوست گفت:

      منم با شما موافقم واقعا جای سوال داره ؟ همه جا بند <> بچه ها دیگه چه گناهی کردن . مسولین بیدار باشن. مردم بیدارن وهمه چیزا می فهمن .

    • با سلام .روان شناس محترم خداوکیلی اگه جای مابودید بدون دعوت جایی می رفتید؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه بریم و را ه ندادن چی؟؟؟ برنامه نداشتن چی؟؟؟؟ حداقل به ظاهر نگاه کنید چقدر زحمت کشیدن؟؟؟؟ اجرا برنامه وقت و زمان و هماهنگی و…. میخواد.

    • همشهری گفت:

      * براتون چه فرقی داره کجا برنامه اجرا بشه شاپرک تنها مرکزی بود که آبروی شهر فریدونشهر را در این روز خرید کاری که هیچ ارگانی نکرد .

    • شاپرک گفت:

      با سلام و احترام و تشکر از همه عزیزانی که در اجرای این برنامه ما را یاری نمودند ما اینقدر برای بچه های شهر وسایر مهدها احترام قائل هستیم که گزارش صدا وسیما را بدون اسم مهد مان و با نام شهر عزیزمان ارسال کردیم که گزارش پخش شده شبکه 5 بیانگر این ادعا می باشد.

    • روان شناس محترم خواهشا یه تقویم برا سایر مهد ها بخرید جواب زحمت را اینطوری نمیدن خواهشا بجای جوسازی عاقلانه تر فکر کنید.

  10. ارزش انسان به اندازه همت اوست .سایرین همت کنن تا با ارزش شوند.

  11. افسوس گفت:

    باسلام
    مسئولانی که احساس مسئولیت نکنند نمی دانم فردای قیامت باید چه جوابی به خداوندی که آنهاراآفریده ومسئول جامعه قرارداده بدهند خداازسرتقصیرشان بگذرد.البته این شهرستان که چه عرض کنم ؟کجایند مسئولین؟وکدام حرکتشان ؟

  12. با سلام خدمت روانشناس محترم .پیش دبستانی شاهپرک همه ساله یک ماه قبل از فرا رسیدن روز هوای پاک با هما هنگی اداره آموزش وپرورش وسایر مسئولین مربوطه اعلام امادگی میکند شما هم میتوانید قبل از رسیدن برنامه های زیست محیطی با ادارات و سمن های مربوطه هماهنگ کنید.شما با دیگر مراکز آموزشی هیچ تفاوتی ندارید . دست در دست هم دهیم به مهر مهین خویش را کنیم آباد

    • دوست گفت:

      با تشکر از شما و مربیان شاپرک . ما فکر کردیم شما اون مهد را انتخاب کردید نمی دونستیم این همه زحمت و هماهنگی نیاز داره حالا که عکس را بادقت دیدیدم متو جه شدیم چه زمان صرف شده و چقدر کار شده است

  13. با تشکر از همه ی عزیزان خصوصا مربیان شاپرک .کارتون عالیه .امیدواریم در همه مراحل زندگی و کاری موفق و سربلند باشید.

  14. ازخداوند متعال خواستاریم که آن کسی که صادقانه کمربه خدمت این مردم محروم بسته را موفق به خدمت نماید.شاپرک سربلند باشید.

  15. با سلام مدیر محترم شاپرک فکر کنم اطلاعی نداری که صدا وسیما حق نامبردن مراکزرا به خاطر تبلیغ در رسانه نداره .کمی مطالعه کن به مطلب بنویس

    • راستگو گفت:

      شما اگه دقت کنید حتی تو عکس ها شون هم اسم نبردن اسم نوشتن کار سختی نیست مطمئن باشید اگه بنا بر تبلیغ باشه را ههای مختلفی بلدن اینا بدونید پشت کار و صداقت و توکل از هزاران تبلیغ بالاتره …..

    • بهترین کار در طول زندگی مون انتخاب شاپرک برای دلبندمان است امیدواریم که اینقدر ما راضی هستیم هزاران برابر خدا ازشون راضی باشه خداوکیلی چندبار آرزو کردیم برگردیم دوره کودکی و بیاییم این مهد.

  16. واقعا عالیست .دست همه ی دست اندرکاران درد نکند اگه تو بچگی ما هم اینا را یاد می دادن به نظرتون حالا ما هوای آلوده داشتیم ؟ ؟؟ آموزش در کودکی مثل نوشته روی سنگ ماندگار است آفرین برتلاش کار کنان شاپرک

  17. سلام
    بسیار عالی بود دستتون درد نکنه خسته نباشید .
    روی ماهتونا می بوسم .خوشحالم که شاپرک را برای امیرعلی عزیزم انتخاب کردم .

  18. عالی بود خوشم اومد.
    دست همه دست اندر کاران که برای ایران و زمینی پاک تلاش می کنند درد نکنه.
    امیدوارم همیشه سلامت باشید

Go to TOP