چاپ خبــر
همزمان با روز هوای پاک؛

اعلام همبستگی انجمن دوستداران طبیعت فریدونشهر با کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو

انجمن دوستداران طبیعت فریدونشهر حمایت خود از کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو را اعلام کرد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، با بحرانی شدن وضعیت آلودگی هوا و عدم مشاهده تدبیر خاصی از سوی دولت، مردم شهرهای مختلف کشور دست به کار شده و پویش مردمی «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» را آغاز کرده اند.

در فریدونشهر اما همزمان با روز ملی هوای پاک، انجمن دوستداران طبیعت فریدونشهر به این پویش مردمی پیوستند و از مردم شهرستان نیز درخواست کردند در روزهای سه شنبه حتی الامکان از خودروی شخصی خود استفاده نکنند.

Hava001

نصرت اله تواضع، عضو انجمن دوستداران طبیعت، با اشاره به ازدیاد تردد غیرضروری خودروها در فریدونشهر در این خصوص گفت: مردم فریدونشهر فکر نکنند در اینجا بحث آلودگی هوا مطرح نیست چرا که در هر حال با بیرون آمدن هر خودرو حتی در فریدونشهر گازهای آلوده کننده هوا تولید می شود و ما در هوای فریدونشهر هم این آلودگی را داریم اما چون این آلودگی به حدی نرسیده که رنگ هوا را تغییر دهد فکر نمی کنیم هوا آلوده باشد.

پیش از این محمد درویش، مدير دفتر آموزش و مشاركت‌هاي مردمي سازمان حفاظت محيط زيست، از استقبال استان‌هاي مختلف كشور از كمپين «سه‌شنبه‌هاي بدون خودرو» خبر داده بود و گفته بود: حاصل اين كمپين آن است كه مردم مي‌توانند اين پيام را به دولتمردان و حاكميت بدهند كه وقتي كه با چنين مردمي روبرو هستيد كه حاضرند از بخشي از رفاه خود به نفع پايداري محيط زيست بگذرند، شما هم بايد به محيط زيست بيشتر توجه و وظايف خود را سزاوارانه‌تر و پرشتاب‌تر اجرا كنيد.

  1. باسلام وتقدیرازاین اقدام بسیارعالی مدیریت محترم سایت پونه زار وانجمن دوستداران طبیعت شهرستان فریدونشهرماهم به نوبه خود باگرامیداشت این اقدام ارزشمندباعنایت به امدادهای قادرمنان تصمیم به حمایت وهمراهی شما گرفته وسعی مینماییم به تشویق دیگران هم همت بگماریم .انشاءالله

  2. بعضی از این این دوستداران طبیعت اگر تفنگاشون را هم معدوم کنند خیلی عالی میشه. *

    • همشهری گفت:

      دوستانی که تفنگ دستشون نیست و از طبیعت دوستی غیر کامنت دادن پای مطالب محیط زیستی کار دیگری فکر می کنند می توان انجام داد، ممنون میشیم بفرمایند چه کاری در همین راستا انجام دادند!!!
      غرغر کردن را همه بلدند! وقت عمل و همت کجاییم!؟ چرا همیشه از دیگران انتظار انجام کاری داریم! مگر این شهر و طبیعت از آن همه نیست! شما هم در حد خود تلاش کن! و اگر فکر می کنید در جلسات انجمن و فعالیت هایش منفعتی نهفته است شما نیز به شب نشینی های چای خوران شان بروید که این چنین دیگران را قضاوت نکنید!!!!!!

  3. احسنت. تعدادی از اين افراد وقتي نوبت ديگران دوستدار محيط زيستن ولي وقتي نوبت خودشون ميشه واسه شكار كل و بز و كبك جلوتر از همه راه ميفتن.اين افراد از طبيعت فقط كوه رفتنا ميدونن .البته سوء تفاهم نشه . همه اين عزيزان اينطور نيستن. مابقيم ميرن در حد يه شب نشيني و چايي خوردن و گپ و گفت تو محل انجمن.

Go to TOP