چاپ خبــر

مصدومیت 15 نفر در حوادث رانندگی در 48 ساعت گذشته اصفهان

در 48 ساعت گذشته، حوادث رانندگی در جاده‌های استان اصفهان 15 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش  پ ونه زار به نقل از ایسنا و روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، مهرزاد آرتنگ، رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: در تماسی با اتاق فرمان شهرستان نائین اعلام شد دو خودروی وانت پیکان و مزدا در کیلومتر 15 محور نائین- اصفهان با هم برخورد کردند و حال جسمی هر پنج سرنشین وخیم گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش دو واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی 115، به محل اعزام و مصدومان را پس از ارائه اقدامات اولیه به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل نمودند.

رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر یک دستگاه خودروی سواری پیکان در محور سمیرم-شهرضا، واژگون شده و حال سرنشینان خودرو وخیم اعلام شد.

آرتنگ تصریح کرد: پس از اعلام گزارش یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی 115 و یک واحد هلال احمر به محل حادثه اعزام و پنج نفر مصدوم این حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان سیدالشهدا سمیرم منتقل نمودند.

وی با اشاره به برخورد دو خودروی پژو پارس و 405 در محور سپاهان شهر-باغ ابریشم اضافه کرد: پس از اعلام این حادثه سه واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل حادثه اعزام و تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی پنج مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل نمودند.

 

Go to TOP