چاپ خبــر

مردم در 9 دی ثابت کردند از خواص جلوترند

سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اشاره به حضور ده‌ها میلیونی ملت ایران در حماسه 9دی، گفت: مردم در 9دی ثابت کردند که از خواص جامعه جلوترند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  فریدونشهر- پونه زار، محمدعلی اسفنانی ، با بیان اینکه حماسه 9دی، حماسه‌ای متعلق به مردم است و هیچ‌گروه و جریان سیاسی نمی‌تواند آن را به نفع خود مصادره کند، گفت: درفتنه 88 فضایی ایجادشد که دشمنان قسم‌خورده نظام، از کسانی که آتش فتنه را در کشور روشن کرده بودند قاطعانه حمایت کردند.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتراضات 88 حرکتی مردمی نبود، تصریح کرد: حضور حماسی مردم  در 9 دی سال 88 کور سوی امید کسانی که سعی داشتند فتنه شکل‌گرفته  را به نام مردم معرفی کنند و در فضای غبارآلود به اهداف خود برسند از بین رفت.

وی ادامه داد: حضور میلیونی مردم در صحنه باردیگر ثابت کرد آنها در مواقع لزوم و برای حمایت از آرمان‌های انقلاب که با خون هزاران جوان به ثمر نشسته با عزمی راسخ به میدان می‌آیند و فتنه‌گرانی را که با تخریب اموال عمومی به دنبال ایجاد آشوب در کشور هستند را ناامید می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید براینکه بصیرت و ولایتمداری مردم در برخورد با جریان فتنه، حماسه نهم دی را شکل داد، افزود: بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در مواجه و مقابله با فتنه و انحراف، موج جدیدی در کشور رقم زد و یک انقلاب فرهنگی عمیق در کشور به وجود آورد.

اسفنانی با اعلام اینکه حضور عموم جامعه در حماسه 9دی آرامش سیاسی را به کشور بازگرداند، یادآور شد: در فضای غبار آلود و آمیخته شده حق و باطل بایکدیگر، اقشار مختلف جامعه بصیرت و ولایتمداری خود را نشان دادند و ثابت کردند همیشه از خواص جامعه جلوترهستند و تنها معیار و محور آنها ولایت فقیه است.

وی تصریح کرد: مردم برای خاموش کردن آتش فتنه 88، ولایت فقیه را محور و چراغ راه خود قرار دادند و با پیروی از دستورات ولی امر خود کشور را از یک تهدید جدی نجات دادند.

سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در ایام بعد از انتخابات سال 88 و روشنگری که ایشان داشتند، قوت قلبی برای مردم بود تا باشناخت بیشتر از عوامل فتنه با آگاهی در صحنه حضور پیداکنند و حماسه بزرگی به نام 9 دی را رقم بزنند./

Go to TOP