چاپ خبــر
نایب رئیس هیئت اسکی فریدونشهر خبر داد

شرکت سه اسکی باز فریدونشهری درمسابقات کشوری

نایب رئیس هیئت اسکی فریدونشهر گفت: سه نفر از اسکی‌بازان فریدون‌شهر در رقابت‌های اسکی شهرنشینان کشور که 24 و 25 دی‌ماه در پیست شمشک برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر پونه زار؛حسین رفیعی اظهار کرد: سه نفر از اسکی‌بازان فریدون‌شهر به نام‌های فرهاد یسلیانی، مجید قلانی و محمدامین رفیعی فردا به رقابت‌های اسکی شهرنشینان کشور که 24 و 25 دی‌ماه در پیست شمشک برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها با شرکت شهرهایی که در لیگ کشوری حضور ندارند برگزار می‌شود، تصریح کرد: اسکی‌بازان تیم ملی برای بالا بردن آمادگی‌شان و کشورهای خارجی نیز در این رقابت‌ها حضور دارند.

نایب‌رئیس هیئت اسکی فریدون‌شهر در ادامه به رقابت‌های اسکی نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: این مسابقات در فریدون‌شهر به میزبانی هیئت اسکی استان اصفهان در تاریخ یکم و دوم بهمن‌ماه قرار است برگزار شود اما هم به دلیل بارندگی احتمالی و هم به دلیل ایام دهه فجر به فدراسیون پیشنهاد کردیم که این رقابت‌ها را در تاریخ‌های 16 و 17 بهمن‌ برگزار کند.

وی با بیان اینکه بیشتر اسکی‌بازان نونهال و نوجوان اصفهان را اسکی‌بازان فریدون‌شهری تشکیل می‌دهند گفت: البته باید این را هم بگویم که تاکنون ترکیب نهایی تیم مشخص نشده و به‌احتمال بسیار زیاد از تمام استان اسکی‌بازانی در قالب تیم استان حضور خواهند داشت.

رفیعی تاکید کرد: سال گذشته در رقابت‌های اسکی شهرنشینان رتبه دوم کشور را کسب کردیم و تیم نونهال و نوجوانان بسیار خوبی نیز در اصفهان وجود دارد.

وی در ادامه به کمبود امکانات اشاره و اضافه کرد: به دلیل نبود چوب دروازه و مربیان کافی اسکی‌بازان ما تمرین مناسبی نداشتند، ناهمواری‌هایی روی پیست داریم که حداقل به یک میلیارد تومان نیاز داریم تا بتوانیم با انفجار این ناهمواری‌ها را برطرف کنیم.

نایب‌رئیس هیئت اسکی فریدون‌شهر تصریح کرد: به دلیل اینکه شیب بسیار بالایی وجود دارد جاده‌ای نداریم تا بتوان ماشین برف‌کوب را به قله برای کوبیدن برف بفرستیم و از مسئولین استان تقاضا داریم رسیدگی و همکاری لازم را در این مورد داشته باشند تا بتوانیم میزبانی خوبی برای رقابت‌های کشوری باشیم.

Go to TOP