چاپ خبــر
در جلسه ای مشترک صورت گرفت؛

امضاء تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و اداره آموزش و پرورش فریدون شهر

تفاهم نامه ای بین شهرداری و اداره آموزش و پرورش فریدون شهر در زمینه های خدماتی ، ورزشی ، علمی ، روابط عمومی ، آموزشی و موارد دیگر به امضاء هر دو طرف رسید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پونه زار به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر؛ برای خدمت رسانی بهتر به مردم ، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان فریدونشهر و حومه ،شهردار به همراه رییس شورای فریدونشهر و مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جلسه ای که روز شنبه21 دی در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد ، شرکت کردند .

حسن تواضعی مدیر آموزش و پرورش فریدونشهر ضمن تشکر از حضور شهردار و رییس شورای فریدونشهر و همچنین از زحماتی که در طول زمستان متقبل شدند ، گفتند :هیچ امری موجب خوب انجام دادن کارها نمی شود جز اتحاد و وفاق و یکدلی که این امر در هر کجای این شهرستان اتفاق افتاده موجب رضایت مردم شده و شهرستان از این کار سود فراوان برده است . عبدالرضا سپیانی شهردار فریدونشهر نیز ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه افزودند ، همکاری ما با آموزش و پرورش به نفع و سودمندی هر دو طرف در زمینه های فرهنگی ، علمی و اجتماعی و دیگر موارد خواهد بود که هدف ما پیشبرد اهداف عالیه شهرستان و رضایتمندی مردم است و ما برای تداوم این همکاری نهایت تلاش و کوشش خود را خواهیم نمود .

در پایان نیز تفاهم نامه ای در زمینه های خدماتی ، ورزشی ، علمی ، روابط عمومی ، آموزشی و موارد دیگر به امضاء هر دو طرف رسید .

 gpic53_2 gpic53_4

Go to TOP