چاپ خبــر

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با موضوع حماسه اقتصادی در اصفهان

طراح و دبیر جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: دومین دوره جشنواره فیلم کوتاه با موضوع حماسه اقتصادی از 20 تا 23 اسفند ماه امسال در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از فارس، حسین ملایری با بیان اینکه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای دومین سال متوالی با موضوع حماسه اقتصادی به تصویر کشیده می شود، اظهار کرد: بار دیگر استان در عرصه ولایت مداری، پیشتازی خود را برای تحقق شعار سال جاری مبنی بر حماسه اقتصادی و با اشاره به اصل تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به اثبات رسانید.

وی با اشاره به اینکه تجویز رهبر معظم انقلاب همواره با بصیرت و خرمندی، چراغ راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست، اضافه کرد: امسال جشنواره فیلم کوتاه با موضوع حماسه اقتصادی در اصفهان برگزار می شود.

طراح و دبیر جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تاکید بر اینکه دومین دوره جشنواره فیلم کوتاه با موضوع حماسه اقتصادی از 20 تا 23 اسفند ماه امسال در اصفهان برگزار می شود، تصریح کرد: این جشنواره با محوریت تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی امسال با برنامه های متنوع و به مراتب تأثیر گذار تر، دریچه نگاه به حماسه اقتصادی را از بعد تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گشوده است.

Go to TOP