چاپ خبــر
در اولین روز دهه مبارک فجر همزمان با سراسر کشور؛

زنگ انقلاب در مدرسه راهنمایی فروغ فریدونشهر به صدا درآمد+گزارش تصویری

همزمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور در سال 57، زنگ انقلاب در مدرسه راهنمایی فروغ فریدونشهر طنین اندازشد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ آئین باشکوه زنگ انقلاب با همکاری کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه مبارک فجر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه مبارک فجر برگزار شد.

در این آئین معاون فرماندار، جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی، فرماندهان نیروهی نظامی و انتظامی، دانش آموزان، دبیران آموزشگاه راهنمایی فروغ  و مسئولان آموزش و پرورش فریدونشهر حضور داشتند.

fajr921112 (4) va55ter mark2 vater mark2

fajr921112 (3) fajr921112 (4) fajr921112 (18)

در ابتدای مراسم توازهی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر ضمن خیر مقدم به حاضرین به تشریح برنامه های این اداره در دهه مبارک فجر پرداخت و گفت : در روز 22 بهمن ماه مردم فریدونشهر در صحنه راهپیمایی بیعت خود را با دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری نشان خواهند داد. وی ابراز امیدواری کرد با وحدت و تلاش بیشتر مسئولین و مردم ، به سمت اهداف والای انقلاب اسلامی حرکت کنیم . وی استقامت  و حراست از دستاوردهای انقلاب را دلیل پایداری و موفقیت دانست و عقب نشینی در این راه را به منزله خالی کردن میدان به نفع دشمنان برشمرد.

fajr921112 (2)

در ادامه مراسم زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور توسط دو پدر شهیدان فرهنگی فریدونشهر به صدا درآمد:

fajr921112 (5)

fajr921112 (7) fajr921112 (6)

در این مراسم یسلیانی معاون فرمانداری فریدونشهر ضمن تبریک ایام فجر گفت :  دلیل دشمنی استکبار و قدرت های جهان با نظام جمهوری اسلامی ایران ، ترس از عظمت ایران و تاثیر آن بر دنیا است  و در ادامه اظهار داشت : دانش آموزان باید با جهادعلمی و کسب دانش،  انقلاب اسلامی ایران را به سمت اهداف والای خود پیش ببرند.

وی با اشاره به موفقیت های ورزشی اخیر و دستاوردهای علمی دانشمندان ایران  در زمینه های هسته ای و پزشکی گفت: ایران در مسیر تبدیل شدن به  قدرت جهانی است.

یسلیانی در پایان تنها راه خوشبختی دانش آموزان را توجه به درس ، ایمان و پاس داشتن حرمت معلمین و پدر و مادر دانست و از دانش آموزان دختر مدرسه راهنمایی فروغ به دلیل حفظ حجاب و عفاف خود تشکر کرد.

fajr921112 (1)

دهه مبارک فجر از 12 تا 22 بهمن بوده و شعار امسال این دهه با عنوان پیشرفت عدالت در سایه حماسه سیاسی- حماسه اقتصادی نا

همچنین با خلاقیت دانش آموزان به مناسبت دهه فجر جشنواره انواع ترشی ها نیز در حاشیه این مراسم بر پا شده بود.

جشنواره ترشی

جشنواره ترشی

fajr921112 (10)

جشنواره ترشی

جشنواره ترشی

233mark2

مگذاری شده است.

 

 

Go to TOP