چاپ خبــر

آغاز جشنواره فیلم فجر اصفهان با اکران فیلم «بیگانه»

معاون هنری سینمایی اداره ارشاد اصفهان گفت: نخستین روز از جشنواره فیلم فجر اصفهان روز پنجشنبه ساعت 10 صبح با اکران فیلم بیگانه به کارگردانی بهرام توکلی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از مهر، علی تمنایی اظهار داشت: در نخستین روز جشنواره فیلم فجر اصفهان دو فیلم «بیگانه» و «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» در سینما سپاهان و هر کدام در سه سانس اکران می شود.

وی با اشاره به داستان این فیلم تاکید کرد: بیگانه فیلمی از بهرام توکلی کارگردان فیلم هایی همچون «پابرهنه در بهشت»، «پرسه در مه»، «اینجا بدون من»، «آسمان زرد کم عمق» است که چند روز از زندگی خانواده ای که درگیر مشکلات روزمره خود هستند را روایت می کند.

معاون هنری سینمایی اداره ارشاد اصفهان افزود: مهناز افشار، امیر جعفری، پانته آ بهرام و هومن برق نورد و علی صالحی بازیگرانی هستند که در فیلم بیگانه به بازی پرداخته اند.

وی با اشاره به اکران فیلم «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه »به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان نیز بیان داشت: فیلمنامه این فیلم که موضوعی اجتماعی را روایت می کند و به داستان ریحان و طاها می پردازد که مدتی است به واسطه یک آگهی در روزنامه مشغول پرستاری از پیرمردی به نام منوچهر آصف هستند و با وقوع اتفاقاتی بر سر دو راهی تصمیم گیری قرار می گیرند.

Go to TOP