چاپ خبــر
تجلی سی‌و‌پنجمین حماسه حضور ایران اسلامی

ضرغامی: مستکبران عالم امروز را ببینند و از یاوه‌گویی‌های خود دست بردارند

ضرغامی در جمع مردم حماسه‌ساز اصفهان گفت: مستکبران عالم امروز این جمعیت کران تا کران، ایران و اصفهان را ببینند و از یاوه‌گویی‌های خود دست بردارند، این حمایت از ارزش‌های اسلامی و انسانی در هیچ دوره‌ای از تاریخ وجود نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از فارس، عزت‌الله ضرغامی صبح امروز در جمع مردم حماسه‌ساز اصفهان در یوم‌الله 22 بهمن در میدان نقش جهان اصفهان با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم اصفهان با تقدیم 23 هزار شهید رکورد‌دار جانفشانی و ایثار در کشور هستند و همه مردم ولایتمدار اصفهان با حضور پرشکوه خود چشم جهان را خیره کردند.

وی بیان داشت: امروز این اجتماع عظیم ملت ایران از دوربین‌های محدود صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به جهانیان مخابره می‌شود و همه جهان شاهد خواهند بود که ملت ایران صحنه باشکوه و تاریخی و ماندگاری را خلق می‌کنند.

رئیس سازمان صدا و سیما در حماسه 22 بهمن اصفهان تصریح کرد: امسال بیش از هر سال دیگر مردم فداکار اصفهان در صحنه حاضر شدند و باوجود فشارها و سختی‌ها که به خاطر توطئه‌های استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است باز پرشور‌تر حضور یافتند.

وی افزود: مستکبران عالم امروز این جمعیت کران تا کران، ایران و اصفهان را ببینند و از یاوه‌گویی‌های خود دست بردارند، این حمایت از ارزش‌های اسلامی و انسانی در هیچ دوره‌ای از تاریخ وجود نداشته است.

ضرغامی ابراز کرد: ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با استکبار و جلودار آزادیخواهان با حضور مردم همیشه در صحنه خود در یوم‌الله 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه‌گویان و زورگویان زد.

وی خاطرنشان کرد: بار دیگر ملت ایران با حضور خود ثابت کردند که علی‌رغم وجود تهدید‌ها و تحریم‌ها نه تنها دست از نظام و رهبر خود بر نمی‌دارند بلکه روز به روز بر حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی ایران می‌افزایند.

ضرغامی گفت: حضور پرشکوه مردم ولایتمدار اصفهان و ایران مستکبران عالم را حقیر کرد.

ضرغامی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم قریب به این مضمون که «حق واقع شده و آنچه که کافران ساخته بودند باطل شد و کافران در این روز این چنین مغلوب شدند و آنها کوچک و حقیر می‌شوند»، افزود: امروز مستکبران با حضور پرشکوه مردم حقیر و زبون شدند.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: پیام حضور گسترده مردم اصفهان و ایران این است که اگر نظام ایران برای روشنگری جهانیان در مورد مسائل هسته‌ای چند زمانی با شما مذاکره می‌کند تحقیر‌ها و تهدید‌ها شما را علیه نظام و ملت ایران فراموش نمی‌کند.

وی گفت: سخنان یاوه و پوچی شرمن و جانکری و دیگر مقامات غربی نه تنها اثری منفی در حضور مردم ایران در حمایت از ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران نداشت بلکه باعث حضور بیش از پیش شد.

ضرغامی عنوان کرد: ملت ایران به خوبی فرق عزت و ذلت را می‌داند و همچنان در مقابل هجمه‌ها، تهدید‌ها و تحریم‌های ظالمانه ایستادگی می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی الگویی برای همه دنیا است، تأکید کرد: انقلاب اسلامی و مقاومت ملت ایران در 35 سال گذشته نشان داده است که آمریکا هیچگونه غلطی نمی‌تواند در دنیا بکند.

رئیس سازمان صدا و سیما متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران جهانی است و امروز که از ماهواره‌ها تصاویر حضور باشکوه مردم ایران به دنیا مخابره می‌شود، ملت‌ها و دولت‌های آزادیخواه مشاهده می‌کنند و به خودباوری برای مقابله با استکبار و زورگویان جهان می‌رسند.

وی ادامه داد: در مقابل زیاده‌خواهی‌های اخیر آمریکا که از بخش هسته‌ای به سمت حقوق بشر بنیه دفاعی و موشک‌های بالستیک ایران رفته است، تبریک دیروز رئیس‌ جمهور برای موفقیت نظام در موشک‌های بالستیک چشم دنیا را کور کرد.

ضرغامی بیان داشت: وقایع عراق، سوریه و جنایات تکفیری‌ها که روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌ است، بدون تردید با پشتوانه استکبار است.

وی در پایان اظهار کرد: آنچه که امروز به عنوان گزینه‌های روی میز ایران در قبال استکبار است جوانان پرشور و انقلابی ایران است، پشتوانه‌های مردمی ایران از نظام جمهوری اسلامی گزینه روی میز ایران در قبال آمریکا است.

Go to TOP