چاپ خبــر

توقیف یک دستگاه کامیون با 3 میلیونترقه غیر مجاز در اصفهان

تعداد ۳ میلیون عدد انواع ترقه خارجی غیرمجاز و قاچاق که به صورت کاملا حرفه‌ای و پیچیده جاسازی شده بود کشف شد.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری پونه زار، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای مبارزه با محموله‌های قاچاق، ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از ورود یک محموله کالای قاچاق به این شهرستان مطلع و وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران، هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید امامی موفق شدند یک دستگاه کامیون FH را که توسط قاچاقچیان کالا به صورت کاملا حرفه‌ای با عنوان کامیون حمل بار طراحی شده بود، شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی ویژه توسط ماموران، تعداد ۶۰۱ دستگاه گوشی از یکی از قسمت‌های خودرو و تعداد ۳ میلیون عدد انواع ترقه خارجی غیرمجاز و قاچاق در قسمت دیگر که به صورت کاملا حرفه‌ای و پیچیده جاسازی شده بود کشف شد.

سردار آقاخانی با بیان اینکه خودروی مذکور توقیف و محموله کالای قاچاق به اداره گمرک استان تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: راننده به همراه سرنشین آن، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی، پس از تحویل به مراجع قضایی با صدور قرار روانه زندان شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح مبارزه با خرید و فروش و توزیع ترقه های غیر مجاز و مواد محترقه با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: این فرماندهی با کسانی که برخلاف موازین قانونی عمل کنند و بخواهند شادی مردم را در آستانه سال نو با حوادث ناگوار تلخ سازند به شدت برخورد می کند.

Go to TOP