چاپ خبــر

پای فوتبال آمریکا در میان است/ دستیار کی‌روش در تیم ملی بانوان آمریکا

گفته می‌شود به دلیل توافق امید نمازی با مسئولان فدراسیون آمریکا و برای مربیگری در تیم ملی بانوان این کشور از سمتش در تیم ملی ایران استعفا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از فارس؛ امروز کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به طور ناگهانی اعلام کرد امید نمازی از سمت مربیگری تیم ملی ایران استعفا کرده است و در صحبت‌های تندش علیه دستیار سابقش جمله‌ای را بیان کرد که باید روی آن بیشتر تمرکز کرد.

کی‌روش تاکید کرد که بخش حقوقی فدراسیون فوتبال ایران باید پیگیر استعفای نمازی باشد، حال چرا بخش حقوقی باید واکاوی بیشتری از این موضوع داشته باشد؟

شنیده‌های موثق از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران خبر از پیشنهاد اغوا کننده مسئولان فدراسیون فوتبال  آمریکابه امید نمازی دارد.

گفته می‌شود آمریکایی‌ها یک پیشنهاد خوب به نمازی دادند و پس از انجام مذاکراتی نیز به توافق رسیدند که وی به عنوان دستیار تام سرمانی، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا راهی این کشور شود.

حال که نمازی با فدراسیون فوتبال آمریکا به توافق رسیده، پس شاید به همین دلیل است که هیچ اعتراضی به نحوه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران و مسایل مالی نمی‌کند.

نمازی می‌گوید به خاطر بچه‌های 8 و 11 ساله‌اش به امارات رفته،‌ اما واقعیت این است که نمازی برای ادامه فعالیت فوتبالی‌اش، تیم ملی بانوان آمریکا را به همکاری با کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران در جام جهانی ترجیح داده است.

نمازی در حالی از سمت تیم ملی استعفا می‌کند که مربیان متعدد ایرانی با تجربه‌های فراوان برای رسیدن به چنین جایگاهی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

حال همانطور که کی‌روش اعلام کرده باید بخش حقوقی فدراسیون فوتبال و مدیران این فدراسیون با جدیت بیشتری این مسئله را پیگیری کنند.

Go to TOP