چاپ خبــر
حاشیه های یک استعفا؛

رییس شورای اسلامی فریدونشهر: هر 5 عضو با استعفای شهردار موافق بودند

همه اعضای شورای اسلامی شهر فریدونشهر با استعفای عبدالرضا سپیانی شهردار فریدونشهر موافق بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریدونشهر- پونه زار؛ رییس شورای شهر فریدونشهر با اعلام این خبر اظهار کرد: شورای شهر فریدونشهر در راستای تعهد خود به مردم شریف فریدونشهر برای خدمت رسانی و با توجه به نظر مثبت هر 5 عضو شورای شهر، با این استعفا موافقت کرد.
حسین گوگونانی در ادامه اظهار کرد: استعفای عبدالرضا سپیانی  صبح امروز بررسی شد و با توجه به نیاز شهر به تغییر در مدیریت شهری با این استعفا موافقت شد.
وی گفت: بیژن پاشایی به عنوان سرپرست شهرداری تا معرفی شهردار جدید معرفی شد. وی ابراز امیدواری کرد در روزهای آینده تکلیف شهردار جدید فریدونشهر مشخص شود.

وی در پاسخ خبرنگار ما مبنی بر علت استعفای شهردار گفت: ایشان در نامه ای دلایل خود را به ما عنوان کردند که بیشتر مشکلات شخصی و سوء برداشت ها از رفتار شورای شهر مورد تاکید قرار گرفته بود که ضمن خسته نباشید و تشکر از ایشان با استعفا موافقت شد.
وی همچنین در پاسخ این سوال خبرنگار ما که اگر ایشان استعفا نمی دادند آیا همچنان شهردار باقی می ماندند گفت: طبق صورت جلسه مورخ 12 شهریورماه سال 92 که در محل فرمانداری تنظیم شده بود مقرر شده بود که طی شش ماه بعد از این تاریخ دوباره عملکرد و فعالیت شهرداری بررسی شود و نسبت به تمدید مدیریت آقای سپیانی در شهرداری تصمیم گیری شود که با توجه به شرایط پایان سال این جلسه به امسال موکول شد که قطعا در روزهای آینده جلسه بررسی عملکرد برگزار می شد و در آنجا نسبت به حضور یا عدم حضور ایشان در سمت شهرداری تصمیم گیری می شد.

وی در پایان گفت: در روزهای آینده گزارشی از عملکرد شورای شهر و نیز دلایل این تغییر در مدیریت شهر به استحضار مردم خواهد رسید.
گفتنی است عبدالرضا سپیانی شهردارفریدونشهر پس از 36 ماه شهردار بودن سکان هدایت شهر فریدونشهر را تحویل داد.

 

  1. دکتر گفت:

    بسیار واضح است که اصلا قضیه ای به عنوان استعفا وجود نداره اینم مثل فرمانداره. اصلا جدیدا مد شده هر کسی قراره برکنار بشه قبلش استعفا میده. حالا کار به اینش نداریم ولی باید اینو بگیم که سالها بود شهر داری مثل آقای سپیانی نداشتیم. همون فلکه یوسف آبادو که اصلاح کرد به همه کارای دیگر شهرداران می ارزه.

Go to TOP