چاپ خبــر

5-1،مهناز گودرزی از شورای شهر فریدونشهر استعفا داد

شنیده ها خبر از استعفای مهناز گودرزی از شورای اسلامی شهر فریدونشهر میدهد.

به گزاش پایگاه خبری پونه زار، بعد از انتخابات شورای اسلامی شهر فریدونشهر ومعرفی منتخبین مردم، شایعاتی پیرامون عدم سکونت  و حضور مهناز گودرزی که یکی از پنج عضو شورای شهر شده بود مطرح شد.

حال بعد از گذشت بیش از شش ماه از آغاز فعالیت رسمی شورای شهر فریدونشهر به نظر میرسد اختلاف نظرها و عدم حضور مرتب گودرزی در جلسات رسمی این شورا و مطالبه مردم و طبق قانون، موضوع مورد بررسی جدی تر اعضای شورای شهر قرار گرفته است.

به نظر میرسد این فشارها و نیز مشغله کاری و مشکلات شخصی تنها عضو خانم شورای شهر فریدونشهر وی را مجاب به استعفا کرده است.

گفتنی است در انتخابات اخیر منصور حسینی و عیدی محمد چیانی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند و نکته جالب توجه این است که در دوره قبلی شورای شهر فریدونشهر نیز تنها عضو خانم آن شورا هم استعفا داده بود.

 

  1. حدود یک سال پیش من پیش بینی کردم که این خانم فقط جهت درست کردن سابقه به این شهر و شهرستان آمده اند . شورای نگهبان با توجه به اینکه این خانم در شهرستان حضور نداشته چرا مهر تایید برای حضور در انتخابات را زده است , و از خانم گودرزی می خواهم که یک سر به همان پوسترهای تبلیغاتی خود که بعد ها میخواهند پزش را بدهند بزند ودر ضمن شاید استعفا مشکل مردم را حل نکند ولی مشکل خود خانم گودرزی را حل می کند

    • سوپلی گفت:

      سلام.آقای یسلیانی تایید یا رد نامزدهای شورای شهر هیچ ارتباطی با شورای نگهبان نداره و مراجع چهار گانه : نیروی انتظامی – اداره اطلاعات – دادگستری – و ثبت اسناد(یا احوال)نامزدها را تایید یا رد می کنن.البته استثناهایی هم هس که مثلا نماینده مجلس کسانی که تایید نشده اند را با پا فشاری و … تایید میکنن.

  2. سلام به همه دوستان
    ان شاءالله خانم گودرزی به دنبال پاسخ مناسبی برای آخرت خود باشند که اینگونه وقت و رأی مردم عزیز فریدونشهر را هدر دادند و حتی منجر به حذف یک نفر که می توانست به جای ایشان به شورا راه پیدا کند، شدند.

  3. صالحی گفت:

    سلام به همگی
    اینکه خانوم گودرزی عضوشورا شده اول تقصیرمراجع حقوقی هست که ایشان را تاییدصلاحیت کردند،چنین شخصی که اصلا درفریدونشهرزندگی نمی کرده.دوم تقصیرخودماست که به این شخص رای دادیم.امیدوارم چنین اشتباهاتی دیگه تکرارنشه.

  4. علیرضا گفت:

    سلام :
    لازم به ذکراست همیشه تامطئن به چیزی وآگاهی وکامل به چیزی نداریم درمورد دیگران انتقاد بی جا به عمل نیاوریم خانم دکتر گودرزی شخصیت خیلی عالی هستند.وبی دلیل کاری نمیکنند ومن خودم اطمینان دارم شورای شهر که هیچ درجات بالاتری هم میتوانند کنترل کنند.
    من الله توفیق.

Go to TOP