چاپ خبــر

حمایت تمام قد سرپرست فرمانداری فریدونشهر از ورزش شهرستان

سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونشهر با اعلام اینکه اگر اختیار یک کوه پول را به من بدهند همه آن را به سمت ورزش سرازیر خواهم کرد گفت: تمام قد از ورزشی ها حمایت خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ غلامرضا یسلیانی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره بر مهم بودن ورزش و تاکید مقام معظم رهبری بر آن و حمایت همه از ورزشکاران گفت: با کشاندن نوجوانان و دانش اموزان به سمت ورزش تمام مشکلات کوچک و بزرگ ما برطرف خواهد شد و آنگاه فرزندان ما همه چیز را خود درست خواهند کرد و قله های علم و افتخار را یکی پس از دیگری فتح خواهند کرد.

یسلیانی با اشاره به قهرمانان ورزش شهرستان و افتخارات کسب شده از گذشته تا امروز و اشاره به توجه خاص  نظام اسلامی و دولت به ورزش، افزود: همانطور که می بینیم این روزها ورزش کشور رشد چشمگیری داشته است و توانسته در رشته های مختلف انفرادی و تیمی به مقام های جهانی و آسیایی برسد و این نشان دهنده توانایی جوانان ایران زمین و توجه مسئولین به ورزش است.

vater 878mark2

وی در ادامه اظهار داشت: در شهرستان  و به خصوص در شهر فریدونشهر ساخت مکان های ورزشی به خوبی پیشرفته است و سالن های ورزشی، زمین های چمن ، استخر و امکانات اولیه ورزش همگانی مهیا شده است و از نظر سخت افزاری شهرستان در شرایط خوبی است و خدا را شکر می کنیم نسبت به سال های قبل محروم بودن در این زمینه از چهره شهرستان پاک شده هرچند هنوز هم نیاز به افزایش امکانات خاص ورزشکاران هستیم .

وی در بخش دوم صحبت های خود گفت: بنده خود را از ورزشی ها می دانم و تمام مشکلات آنان را درک می کنم زیرا خود مسئول هیئت ورزشی بوده ام . در رشته های رزمی دارای کمربند هستم ، اکثر قله های مرتفع شهرستان را فتح کرده ام و  هیچگاه از صحنه ورزش به دور نبوده و الان هم هفته ای دو جلسه فعالیت ورزشی در رشته فوتسال دارم و در این راه عرق زیادی ریخته ام و می دانم ورزشکاران و مربیان و مسئولین چه دغدغه های دارند و با تمام وجود انان را درک می کنم.

وی ادامه داد: در تمام پست های فبلی خود که افتخار خدمت به مردم شهرستان را داشته ام ازحامیان ورزش بوده ام و همیشه ورزش برای من از اولویت ها بوده است. می خواهم بگویم ورزشی بوده ام و مشکلات را درک می کنم. وی در ادامه افزود: نقش فعالان ورزش اعم از مربیان زحمتکش، مسئولین هیئت ها، ورزشکاران و علاقه مندان را بسیار برجسته و آنان را نخبگان جامعه می دانم که عامل موفقیت و رشد و توسعه جامعه هستند. وی  خاطرنشان کرد: همه باید دست در دست هم دهیم و از تمام روش ها و افکار برای رسیدن به جامعه ای سالم و ورزشکار استفاده کنیم که این میتواند مشکل گشای تمام مشکلات خانواده ها و جوانان باشد. وی تاکید کرد در سمت فعلی خود و هنگام بودجه بندی نگاه ویژه ای به ورزش و هیئت های ورزشی خواهم داشت و همه ادارات و ارگان ها را برای کمک به ورزشکاران و فعالان این امر مقدس بسیج خواهم نمود.

درپایان وی ضمن مهم خواندن نقش خبرنگاران در جذب جوانان به سمت ورزش گفت: از همه مربیان و ورزشکاران با تخصص و علاقه مند می خواهم بنده را با نظرات و راهکارهای خود یاری دهند و تمام تلاش خود را در پر کردن سالن های ورزش به کار گیرند و کوچک و بزرگ را با سالن ها و مکان های ورزشی آشتی دهند.

 

  1. بي‍ژن گفت:

    ازپونه زار انتظار داريم نظرات را منعكس كند .
    مشكل اساسي در اين شهر و اولويت اول اشتغاله كه انتظار ميره كوه پول اونجا خرج بشه . عمده مشكلات ورزش ما از ناكارامدي اداره ورزش و جوانانه و اگه اين اداره كارامد بشه شايد نيازي به اينهمه بسيج اداراتي كه گفتين نباشه . پول در بحث مديريت نياز هست اما كافي نيست چون يك بخش مديريت منابع ماليه و ما تو بقيه بخشها هم مشكل داريم تزريق پول به يك ساختار مريض فقط جراحتها را موقتا مي پوشونه و در اولين فرصت با تمام توان بروز كرده و فلج كننده ميشه .

  2. امید گفت:

    سلام به 20:30 فریدونشهر و تشکر از ایجاد فضای نقد
    می خواستم درباره نظرات اقای بیزن نگاه خود را بنویسم:
    حال که فردی به عنوان مسئول اول شهرستان چنین محکم از ورزش دفاع میکنه و ورزشی ها را درک می کنه که نشان از تفکر عمیق وی داره چرا مدعیان ورزش به جای یک تشکر کوچک باز انتقاد می کنند و حرف هایشان جز نیش و کنایه طعمی نداره؟ آیا سه فرماندار قبلی زبانن اینگونه از ورزش حمایت کردند؟ یکی که اسپانسر نمی دانست چیست دیگری هم که یک ورزش خاص را فقط ورزش می دانست و …
    اگر فرماندار می گوید کوه پول را به سمت ورزش می ریختم منظورش حمایت از ورزش است نه اینکه برداشت سطحی داشته باشیم و مانند بچه ها بگوییم یک کوه پول وای چقدر زیاد بدیم اشتغال بدیم جهیزیه بدیم فقرا و….
    اقایان صحبت فرماندار فقط حمایتی است شاید عملی شود شاید هم نه ولی یک سوزن هم به خودتان بزنید تا حالا ندیدم از مربیان ورزش و آموزش و پرورش و مسئولین متصل به خودتان انتقاد کنید که البته دلیلش مشخص است. با علم و درایت شما کنار گود نشستن گفتن لنگش کن چیز عجیبی است.

    • بیژن گفت:

      اگه نظر منا دوباره مطالعه کنید ( و اطلاعاتتونا بالا ببرید )شامل دو قسمته یکی یاد آوری اولویت منطقه که حکایت مثلی که آقای یوسلیانی زدن تعبیرشا در، بر اگر نتوان نشست ، خودشون می دونن و قسمت دوم :که مشکلات ورزشا ایشون ریشه ای پیگیری کنن و برا اون قسمت هم گفتیم ایراد کجاست فرماندارهای قبلی هم زبانی حمایت کردن حتی یکی قول بیست میلیون تومان برا کمک به هیئتا را داد ما ورزش آموزش و پرورشا هم نقد کردیم تو وبلاگمون و هم تو برخوردهای مستقیم سر سوزنی ابا نمی کنم می تونید از مسئولین آموزش و پرورش سئوال کنید با تفکرات آقای یوسلیانی هم آشنا هستم . کنار گود نیستم ما تو مجتمع ورزشی داریم سعیمونا می کنیم که از مربی و ورزشکار حمایت کنیم و اگه ورزش در سطح کلان جابجاییش کامل شد مسئولین مقصرن.
      دوست عزیز : کدوم قسمت نظر من طعم نیش و کنایه داره .

  3. پونه زار گفت:

    ضمن تشکر از مخاطبان پونه زار که دلگرم کننده ما و حامیان اصلی ما هستند یادور می شویم انتشار دیدگاه ها به معنای تایید و یا رد آن ها نیست.
    پونه زار دیدگاه های خود را به عنوان یادداشت یا تحلیل خبر منتشر می کند.
    تشکر از دوستانی که نام و پست الکترونیک خود را صحیح وارد می کنند و در نظرات خود به کسی توهین نمی کنند و از کلمات مناسب در نقد خود استفاده می کنند.

  4. با توجه به عنایاتی که فرماندار فعلی شهرستان به ورزش دارد انتظار می رفت با تامین اعتبار نسبت به تعمیر و راه اندازی پیستکوب از طریق مسئولین اقدام می شد تاشاید ماهم با داشتن نعمت بزرگ برف حرفی برای گفتن داشته باشیم صرف نظر از اعتقاد بعضی از دوستان نسبت به توجه تربیت بدنی به ورزش اسکی برکسی پوشیده نیست که شاید این ورزش تنهاوسیله ای برای جذب توریست ومعرفی شهرستان وجذب سرمایه در سطح کشور می باشد . آمار تعداد توریست در زمان فعالیت پیست و تاثیر آن بر اقتصاد شهرستان گواه این مسئلست% با تشکر حسین میر معنایی

  5. بیش از یک ماه از این حمایت تمام قد فرماندار محترم میگذره و دیروز شرکت گاز به دلیل بدهی گاز استخر را قطع کرد تا این رشته ورزشی هم در شهرستان تعطیل شود

Go to TOP