چاپ خبــر
در چند روز مانده به پایان سال؛

گزارشی از آخرین جلسه شورای اداری سال 92 شهرستان فریدونشهر

اخرین جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر امروز صبح در سالن همایش های فرمانداری شهرستان با حضور اکثر مسئولین به ریاست یسلیانی سرپرست فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ آخرین جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر اولین جلسه با ریاست یسلیانی سرپرست فرمانداری شهرستان بود.

در این جلسه که با حضور اکثر مسئولین شهرستان فریدونشهر از ساعت 7و سی دقیقه صبح آغاز شد ابتدا به مناسبت سالروز وفات حضرت زهرا سلام اله علیها، حمراطلایی مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) به خواندن اشعار و مداحی در سوگ آن بزرگوار پرداخت.

12346 1234 123445

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سیاوشی امام جمعه شهرستان فریدونشهر ضمن تسلیت ایام فاطمیه به ایراد سخنانی در باب تقوای مسئولین و تاکید بر اخلاق و عدم غرور و سوء استفاده از پست و مقام پرداخت و قبل از ان هم از زحمات سلیمی فرماندار سابق تشکر و برای یسلیانی آرزوی توفیق کرد.

123

بعد از ایشان سرهنگ محمدی در باب امنیت اجتماعی با تاکید بر رعایت اصول و امنیت در فضای مجازی سخن گفت و اهمیت موضوع را با توجه به تهاجم فرهنگی و مشکلات پیش آمده و سوء استفاده ها در شبکه های اجتماعی از افراد تشریح کرد.

1234567

بعد از وی حجت الاسلام باتوانی مسئول ستاد اقامه نماز به ایراد سخن پرداخت و با تاکید بر انجام فریضه الهی نماز گفت: خواندن منظم نماز به صرف انجام تکلیف هدف اصلی نیست و باید تاثیرات نماز در جامعه و رفتار مسئولین و مردم دیده شود. وی به تشریح برنامه های ستاد برای سال آینده پرداخت و از ساماندهیی 22 پیش نماز برای مدارس و ادارات خبر داد.

45678

در ادامه یسلیانی سرپرست فرمانداری فریدونشهر با تسلیت ایام فاطمیه در باب آن بزرگوار گفت: بهترین جمله برای معرفی شخصیت بالای حضرت زهرا سلام الله علیها، جمله دکتر شریعتی است که می گوید: فاطمه، فاطمه است . وی در ادامه با تبریک سال جدید و قدردانی از زحمات مسئولین در سالی که روبه پایان است و تشکر از زحمات فرمانداران قبلی شهرستان به خصوص مهدی سلیمی، از استاندار و معاونانش،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مردم به خاطر اعتماد به وی برای حکم سرپرستی فرمانداری شهرستان تشکر کرد و از همه مسئولین خواست تا وی را برای پیش برد اهداف شهرستان یاری دهند.

45677

رییس شورای اداری شهرستان فریدونشهر در ادامه خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی در سال آینده سعی می کنیم مشکلات و چالش های چندین ساله شهرستان را با مدیریت حل کنیم. وی با اشاره به دو مشکل عمده این روزهای شهرستان در بخش قطعی سیگنال ها و کانال های تلویزیونی و نیز کمبود پزشک عمومی و متخصص گفت: با تمام توان باید این مشکلات را برای همیشه حل کنیم و به خصوص در بخش تامین پزشک مقامات استانی باید در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

v22ater mark2

در پایان مصوبات جلسه توسط سرپرست فرمانداری فریدونشهر قرائت شد و ضمن تشکر و تبریک از رحیمیان مسئول اداره ثبت احوال شهرستان به جهت انتخاب اداره نمونه در استان اصفهان پایان آخرین جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر در سال 92 اعلام شد.

مصوبات جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر مورخ 24/12/92

1- اداره صنعت ، معدن و تجارت نسبت به تأمین و توزیع  کالاهای اساسی و ضروری شب عید (میوه ، گوشت قرمز و سفید و . . . ) در سطح شهرستان اقدام نمایند .

2-مسئولین بانکهای عامل دارای سیستم خودپرداز نسبت به تأمین نقدینگی و فعال بودن دستگاههای خود پرداز در ایام تعطیلات نورزی اقدام نمایند .

3-هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر نسبت به ایجاد پارکینگ های ثابت و سیار با استقرار آمبولانس در ایام تعطیلات نوروزی اقدام نمایند.

4-شبکه بهداشت و درمان ، اداره صنعت و معدن و تجارت ، دامپزشکی و اماکن نسبت به تشدید بازرسی های گروهی از اصناف شهرستان اقدام نمایند .

5-در ایام تعطیلات نورزی مسئول یا معاون اداره در شهرستان حضور داشته و در مواقع ضروری جوابگوی تلفن همراه خود باشند .

6-اداراتی که تا کنون نسبت به ارسال لیست کشیک نورزی خود اقدام ننموده اند ظرف روز جاری اقدام نمایند .

7-وجود شکایات و نارضایتی های عمومی درخصوص قطعی مکرر کانالهای تلویزیونی مقرر گردید صدا و سیمای استان بازدید خاص نسبت به حل موضوع که دغدغه چندین سال این شهرستان می باشد اقدام نمایند .

8-با توجه به کمبود شدید پزشک عمومی در این شهرستان و نارضایتی های عمومی مردمی و وجود وضعیت بحرانی ناشی از این موضوع  ، رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان تدابیر و دستور ات لازم جهت اعزام حداقل 6 پزشک عمومی در راستای حل بخشی از مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان همدلی فرمایند .

Go to TOP