چاپ خبــر

آخرین وضعیت مسکن مهر فریدونشهر/انصراف و جایگزینی فقط زیر نظر شرکت تعاونی مسکن مهر امکان پذیر است

پروژه مسکن مهر فریدونشهر از زمان شروع تا امروز مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده است و با تمام مشکلات خود به نظر می رسد در حال رسیدن به وضعیت مناسبی است.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن مهر فریدونشهر در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به روند مثبت پیشرفت پروژه در سال جدید و عزم این شرکت برای تکمیل کردن همه واحد ها در سال جاری، گفت: از مجموع 36 هزار متر مربع نازک کاری، 6500 مترمربع پایان پذیرفته و مابقی در 5 بلوک در حال تکمیل شدن و پیشرفت مناسب است.

ابراهیم اصلانی با اشاره به اینکه تاکنون از ۲۶۴ واحد مسکن مهر فریدونشهر ۷۲ واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است و تا پایان تابستان سال جاری 96 واحد از فاز دوم پروژه هم تکمیل خواهند شد و به متقاضیان تحویل داده می شوند، گفت: در صورت تامین منابع مالی و مشارکت اعضا، همه واحد ها تا پایان سال جاری تکمیل خواهند شد.

 

mehr 12 05 2014 (3)

وی مهمترین مشکل پروژه مسکن مهر فریدونشهر را محوطه سازی و زیرسازی آن دانست و گفت: به علت شرایط محیطی نامناسب محل احداث پروژه، عملیات محوطه سازی برای تکمیل زیر ساخت های لازم برای تامین روشنایی معابر و رساندن تاسیسات آب به واحدها و سایر موارد لازم به کندی پیش می رود تا جایی که با هزینه های زیاد، دیواره های سنگی بعضا به ارتفاع 11 متر و قطر 3 متر چیده می شود تا محوطه شکل و شمایل مناسب و آماده ای را بگیرد.

وی درباره مشکل فاضلاب پروژه هم گفت: در فاز اول پروژه عملیات شبکه گذاری انجام پذیرفته ولی برای انجام در فازهای بعدی نیاز به کمک و تامین اعتبار از سوی دولت داریم.

اصلانی با اشاره به آسفالت شدن معابر فاز یک پرژه در تابستان امسال، آماده سازی بلوار و خیابان منتهی به پروژه را از دیگر خواسته های شرکت تعاونی و اعضایش از شهرداری فریدونشهر عنوان کرد و از فرمانداری فریدونشهر به علت اختصاص بودجه ای مناسب در سال جاری از محل بودجه تملک دارایی برای تکمیل زیر ساخت های پروژه تشکر کرد.

وی یکی دیگر از نیازهای مسکن مهر فریدونشهر را تامین اعتبار برای تکمیل مسجد در نظر گرفته شده پروژه عنوان نمود که عملیات ساخت آن نیمه کاره رها شده است.

در ادامه وی ضمن تاکید به تلاش شبانه روزی  مجموعه پیمانکاران و مدیریت شرکت تعاونی برای تکمیل هر چه زودتر پروژه و تحویل همه واحد ها از اعضای تعاونی خواست تا نسبت به تکمیل آورده های خود اقدام کنند و با مشارکت بیشتر، مدیریت شرکت را در جهت انجام بهتر امور و تکمیل پروژه یاری رسانند.

mehr 12 05 2014 (2)

در پایان، مدیر عامل شرکت تعاونی  مسکن مهر فریدونشهر تاکید کرد هر گونه انصراف و ثبت  متقاضی جدید در شرکت فقط زیر نظر مدیریت شرکت تعاونی مسکن مهر فریدونشهر امکان پذیر است و شرکت هیچ گونه حقوقی را برای کسانی که در بنگاه های مسکن و یا به صورت های دیگر اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن مهر می کنند در نظر نمی گیرد.

mehr 12 05 2014 (1)

لازم به ذکر است، عملیات اجرایی مسکن مهر در فریدونشهر از سال ۱۳۸۶ آغاز شده و این در حالی است بر اساس اظهارات متقاضیان و کارشناسان حجم کار بسیار سنگین، کمبود نیروی فنی، دقت در اجرا و ساخت، قرار گرفتن مسکن مهر در موقعیتی با شیب تند، مشکل آماده سازی و همچنین کمبود نیروی انسانی از جمله عواملی عنوان شده که موجب طولانی شدن موعد مقرر واگذاری مسکن مهر به متقاضیان شهرستان شده است.

Go to TOP