چاپ خبــر

کشف حدود ۱۲کیلوگرم مواد مخدر در فریدن

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی در این شهرستان، کش 11 کیلو و670 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فریدونشهر به نقل از فریدننا، حسین دشتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، مأموران این فرماندهی در ایست و بازرسی بلطاق موفق به کشف میزان قابل توجهی مواد مخدر شدند.

وی افزود: در اجرای این طرح، مأموران پاسگاه انتظامی بلطاق در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و سپس دستور ایست صادر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در ادامه تصریح کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروی مذکور ۱۱ کیلو و۶۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند که این مواد به صورت ماهرانه‌ای در داخل و بدنه خودرو جا‌سازی شده بود و در راستای کشف این مواد دو نفر از قاچاقچیان مواد مخدر با هویت معلوم دستگیر شدند.

وی با تاکید بر استمرار و جدیت پلیس در مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد:  در این عملیات مواد مخدر مکشوفه و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

دشتی همچنین از کشف ۱۱هزار و ۹۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق خبر داد.

وی تاکید کرد:  در اجرای طرح مبارزه با کالا‌های قاچاق و نظارت بر واحد ‌های صنفی نیز مأموران پلیس اطلاعات و  امنیت عمومی این فرماندهی به استناد اخبار ارسال شده به این مجموعه مبنی بر خرید و فروش سیگار خارجی در بازار،  رسیدگی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار این افراد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن اضافه کرد: در اجرای این طرح با اخذ مجوز قضایی و در بازرسی از واحد صنفی متخلف تعداد ۱۱هزار و۹۰۰ نخ سیگار خارجی با مارک گرند، ویکتوریا، سیما، مدرن و مارک‌های دیگر کشف شده و یک نفر از اعضای قاچاق سیگار نیز با هویت معلوم دستگیر شده است.

Go to TOP