چاپ خبــر
در آستانه حماسه ای دیگر؛

انتخابات در فریدونشهر/دومین اجتماع بزرگ اصولگرایان

در آستانه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تحرکات در میان اصولگرایان و اصلاح طلبان شدت گرفته است؛ از انتشار تصاویر سران فتنه تا بزرگترین اجتماع اصولگرایان.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، در حالی که تب انتخابات در حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت درجه بالایی را نشان می دهد، گروه ها و احزاب مختلف حمایت خود از کاندیدای موردنظرشان را اعلام نموده اند و در این میان رقابت چشمگیری بین اصولگرایی و اصلاح طلبی به چشم می خورد.

اما کارشناسان معتقدند اصلاح طلبان که به علت حضور بسیاری از ارکان خود در فنته 88 در کنار منافقین، مخالفان لندن نشین کشور و حتی گروهک های تروریستی مثل ریگی با هدف براندازی نظام در میان مردم به نوعی با انزوا مواجه شده اند تلاش می کنند جایگاهی برای خود پیدا کنند. محمود شریفی کاندیدای مورد نظر این حزب است.

انتشار گسترده تصاویر محکومان و سران فتنه 88 و انتشار تصاویر مهره های تهران نشین اصلاحات منطقه در کنار این سران فتنه، مشی بسیاری از اصلاح طلبان را رو کرده است و از طرفی نیز تعجب مردم را در انتشار علنی تصاویر محکومان فتنه و حمایت از ایشان برانگیخته است. بهره مندی قوی از شبکه های اجتماعی و تبلیغات گسترده در این شبکه ها در میان این حزب بیشتر به چشم می خورد.

این روزها ولی اخبار داغ انتخاباتی اصولگرایان هم نقل محافل شده است. شب گذشته اصولگرایان چهار شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت برای دومین بار جمع شدند تا بر اتحاد دوباره خود تاکید کنند.در این اجتماع گسترده اصولگرایان منطقه حمایت خود از اکبر ترکی را اعلام کردند.

اصولگرایان که با عملکرد محمود احمدی نژاد در مقام ریاست جمهوری و بعد از رو شدن اهداف بسیاری از اصلاح طلبان در فتنه 88 در مقابل نظام از جایگاه بهتری در میان مردم برخوردار شده اند شاید برای اولین بار چنین اجماع گسترده ای را در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به وجود آورده اند.

کاندیداهای دیگر نیز با عناوینی چون نه اصلاح طلب نه اصولگرا، مستقل و این قبیل به میدان آمده اند و سعی در جمع آوری آرای خود کرده اند. متاسفانه ابزار تخریب بر خلاف سخنان رهبر معظم انقلاب در میان بسیاری از سخنان کاندیداها جاری است و تعدادی از کاندیداها به جای نشان دادن استعدادها، ظرفیت ها، برنامه ها و کارنامه خود سعی در تخریب کردن کاندیداهای دیگر می نمایند.

تعدد کاندیداها برای تصاحب تک کرسی منطقه فریدن در مجلس شاید کار رای دهندگان را در بررسی کاندیداها و شناخت کاندیدای اصلح سخت تر کرده است و کنار رفتن کاندیداهای با آرای کم به احترام مردم می تواند به مردم در انتخابی دقیق تر و راحت تر کمک کند.

  1. سلام
    قسمتی از وصیتنامه امام
    “وصیت اینجانب به ملت در حال و آتیه آن است که با اراده مصمم خود و تعهد خود به احکام اسلام و مصالح کشور در هر دوره از انتخابات وکلای دارای تعهد به اسلام و جمهوری اسلامی که غالباً بین متوسطین جامعه و محرومین می‌باشند و غیر منحرف از صراط مستقیم ـ به سوی غرب یا شرق ـ و بدون گرایش به مکتبهای انحرافی و اشخاص تحصیلکرده ومطلع برمسائل روز و سیاستهای اسلامی، به مجلس بفرستند.”
    ما کسی را باید انتخاب کنیم که درد جامعه را درد خود بداند ونسبت به خود منطقه آشنا باشد وقوانینی رادر سطح کلان به نفع توده مردم به تصویب برسانند.این اصولگری و اصلاح طلبی لباسی برای پوشاندن واقعیت های است

  2. هر وقت یاد گرفتیم به جای قومیت به برنامه های یک کاندیدا توجه کنیم
    هر وقت یاد گرفتیم به جای جناح و خط سیاسی به اخلاق و انسانیت یک کاندیدا توجه کنیم
    هر وقت یاد گرفتیم به جای سفره های رنگین و هدایا به شخصیت و عدالت محوری یک کاندیدا توجه کنیم
    و هر وقت یاد گرفتیم که معیارمان برای انتخاب کاندیدای اصلح توانمندی و علم و تخصص و انسانیت اوست نه وابستگی جناحی و حزبی و قومیتی و فامیلی
    هر وقت همه ی اینها را یاد گرفتیم می توانیم نماینده ای به مجلس بفرستیم که شایستگی نمایندگی را دارد.

    به امید چنین روزی

  3. سلام
    بیائید همین امروز باهم عهد ومیثاق ببندیم
    با تعامل و گفتکو ،به کاربستن عقلانیت به جای تعصب ، حاکم شدن برادری به جای قوم گرایی وبرای اجرای عدالت به پیشرفت و آبادانی آینده فریدن بزرگ خوش بین وامیدوار باشیم

  4. این حرف رهبری بسیار مهم است
    ایشون فرمودن نماینده باید خود را سپر بلای مشکلات مردم کند نماینده ای که به خاطر عزت و آبرو و ملاحظات دیگه و بدون توجه به موقیت تاسف بار مردم در جامعه اقدام به تصویب طرحی میکنه که به ضرر مردمه قابل اعتماد نیست و به عبارت دیگه به درد مردم نمیخوره که وکیلش کنیم.

Go to TOP