چاپ خبــر
استاندار اصفهان مطرح کرد؛

توجه ویژه به رسانه‌ها برای توسعه استان

استاندار اصفهان: فعالیت رسانه در شهرستان ها در توسعه ی شهرستان های استان بویژه شهرستانهای محروم بسیار موثر خواهد بود

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از صاحب نیوز، رسول زرگرپور اظهارکرد: در دهه ی ۶۰ ، اصفهان، استان تراز اول کشور بود و امروز اصلی ترین وظیفه ی ما بازگشت به جایگاه اصلی استان است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در این مسیر ۱۶ شاخص باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: یکی از این شاخص ها در مقوله ی رسانه است و در ماه های ابتدای ورودم به اصفهان، با مروری که بر مطبوعات استان داشتم متوجه شدم که وضعیت مطبوعات اصفهان از یک استان متوسط به پایین نیز بدتر است.

زرگرپور با بیان اینکه این شرایط در شأن اصفهان نیست، گفت: واگرایی بین مطبوعات استان وجود دارد و اگر بخواهد استان اصفهان یک مسیر توسعه ای را طی نماید راهی وجود ندارد جز اینکه به رسانه ها بعنوان یک نهاد بستر ساز توسعه، توجه ویژه ای شود.

رسول زرگرپور به بیان ویژگی های رسانه ی اصفهان امروز پرداخت و گفت: این رسانه با هیچیک از رسانه های موجود استان قابل رقابت و مقایسه نیست و سطح این رسانه با سطح دیگر رسانه های استان بسیار متفاوت است.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد در سطح رسانه ای استان تحولی ایجاد شود باید در این رسانه صورت گیرد، گفت: اصفهان امروز باید در حل این معضل رسانه ای و همگرایی بین رسانه ها پیشقدم شود و این همگرایی در توسعه ی استان بسیار اثرگذار است.

استاندار اصفهان از مدیران این رسانه خواست تجربیات گرانقدر ۱۲ ساله ی خود که هر روز با ابتکارات زیادی همراه بوده است را به دیگران منتقل نمایند.
وی افزود: فعالیت رسانه در شهرستان ها در توسعه ی شهرستان های استان بویژه شهرستانهای محروم بسیار موثر خواهد بود و همچنین انتشار رسانه ی محلی به دیگر زبان ها در شهر گردشگری همانند اصفهان بسیار مهم است.

  1. بابا احمدی گفت:

    سلام
    اینها همه در حد شعار است
    تا حال هیچ مسولی نیامده موانع توسعه در استان وشهرستان کمتر توسعه یافته وروستاها رابررسی کنند واگر راهکار ارائه بدهید توجه ای ندارند چون سیستم اداری ما پوسیده است و تخصصی کار نمی کنند وحتی رسانه های مابعضی مواقع چیزی برای درج مطلب ندارند.واگر مسئله ای راهم پیگیری کنند بایکوت می شوند.

  2. ذره بین گفت:

    دو صد گفته چون نیم کردار نیست…

    تا کی شعار؟
    تا کی؟

    هرچند جناب استاندار گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی ماست… آنچه البته به جایی نرسد فریاد است…

Go to TOP