چاپ خبــر
قصه بی مهری مسکن مهر ادامه دارد؛

وضعیت تنها بلوک تحویل داده شده مسکن مهر فریدونشهر پس از بارندگی های اخیر+عکس

عکس های زیر وضعیت راهروها ، پارکینگ ، محوطه، سقف و سایر قسمت های بلوک شماره یک مسکن مهر فریدونشهر را نشان می دهد

به گزارش پونه زار بعد از تماس یکی از ساکنان مسکن مهر فریدونشهر برای بررسی وضعیت واحدهای تحویل داده شده به محل مراجعه کردیم و پس از بازدید کوتاه از داخل تنها بلوک تحویل داده شده به متقاضیان به گفتگو با یکی از همشهریان ساکن پرداختیم که دوست نداشت نام و مشخصاتش گفته شود .

وی با اعلام اینکه بعد از مشکلات فراوان و پرداخت های بیشتر از حد مطرح شده در اوایل شروع پروژه و بدقولی های فراوان با حقوق کارگری توانستیم واحد خود را بدون گازکشی و آب گرم و کلی کمبودهای دیگر تحویل بگیریم و ساکن شدیم گفتند تا تسویه نکنید امتیازگاز نمی دهیم و با تحمل سختی های فراوان مانند تمیز نبودن و کثیف بودن راهروها و صدای بلند کارگرها و ماشین آلات در حال کار در واحد و نداشتن آب گرم و محوطه خاکی و اکثرا گلی بیرون و سرمای روزهای اخیر به امید بهتر شدن وضعیت و خوشحالی از خانه دار شدن منتظر روزهای آینده بودیم که با آمدن باران و برف روزهای اخیر و نفوذ آب از محل سقف خانه ما و همچنین ازپنجره های راهروها و خیس شدن وسایل و به هم ریختن نظم زندگی ما ، طاقتمان به آخر رسیده و صدایمان دیگر به جایی نمیرسد . ای کاش کسی پیدا شود تا مشکلات ما را درک کند و ای کاش وارد مسکن مهر نمی شدیم .

اینها بخشی از صحبت های این شهروند فریدونشهری بود که نمی داست گلایه و مشکلات خود را در این واحدها چگونه رفع کند . بارندگی اخیر باعث نفوذ آب به بخش های این واحد شده بود و عکس ها و تصاویر خود نشان دهنده وضعیت می باشند .

گفته شد مسئولین قول ترمیم سقف و درزگیری پنجره ها و مرتب کردن راهروها و بهتر شدن اوضاع را داده اند و ساکنین منتظر عملی شدن آن بودند.

تصاویر گویای عدم توجه در ساخت و مدیریت این واحدها هستند .

فیلم نشت آب از سقف واحد مسکن مهر فریدونشهر: اینجا

 

Go to TOP