چاپ خبــر
ستاد بزرگداشت دهه فجر:

در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب 60 پروژه عمرانی در فریدونشهر افتتاح می شود

فرماندار فریدونشهر در ستاد بزرگداشت دهه فجر خواستار تبیین حقیقت و عظمت انقلاب برای نسل جدید در برنامه های دهه فجر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ستاد بزرگداشت دهه فجر ظهر امروز در فرمانداری فریدونشهر تشکیل جلسه داد تا برنامه ریزی های لازم برای افتتاح 60 طرح عمرانی در دهه فجر امسال انجام شود که شاخص ترین این طرح ها در حوزه بهداشت و درمان و راه و شهرسازی قرار دارند.

فرماندار فریدونشهر در این جلسه ثمره انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) را تحقق شعار استقلال و آزادی خواند و این انقلاب را الگوی انقلاب های مختلفی در سایر کشورهای جهان دانست.

ناصر اسدی نسل امروز را، نسلی معرفی کرد که شرایط پیش از انقلاب و وقایع بعد از آن را درک نکرده اند و ضروری است حقیقت و عظمت انقلاب به آن ها منتقل و تبیین شود تا تحت تاثیر تبلیغات رسانه ای دشمن قرار نگرفته و از اصول انقلاب منحرف و گمراه نشوند. وی گفت: برنامه های دهه فجر باید در جهت اعتمادسازی نسبت به انقلاب و نظام تدارک دیده شود.

حجت الاسلام اباصلت غفاری، امام جمعه فریدونشهر، هم در این جلسه یادآور شد بعد از وقوع انقلاب افرادی بودند که اعتقاد داشتند نظام جمهوری اسلامی در ایران مستقر نخواهد شد و با توجه به دسیسه هایی که علیه نظام بود گفته می شد این انقلاب یکی، دو سال بیشتر پایدار نخواهند ماند اما امروز در تدارک برگزاری سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران هستیم.

  1. باسلام وتشکر از فرماندار پر تلاش وزحمت کش شهرستان .خدا قوت جناب آقای اسدی انشااله در تمام مراحل زندگی موفق باشید با ارزوی پیمودن پله های ترقی

  2. باسلام ودرود خوبه .خوبه .مرحبا

  3. دوباره کجا پیاده رو ساختن میخوان افتتاح کنن

Go to TOP