چاپ خبــر
گردشگران بام ایران؛

اسکان بیش از دو هزار مسافر نوروزی در فریدونشهر

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدونشهر از سفر بیش از 19 هزار گردشگر به شهرستان فریدونشهر برای بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی، دست ساز، زیارتی و غیره این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدونشهر در گفتگو با پونه زار از سفر بیش از 19 هزار نفر به شهرستان فریدونشهر در ایام نوروز خبر داد.

محسن محمدی با بیان این که این آمار بر اساس مراجعه مسافران به ستاد استقبال از مسافران نوروزی و مراکز خدماتی و بازدید از نقاط گردشگری به دست آمده است، گفت: این حجم گردشگر در حالی بود که فریدونشهر از اولین روز سال جدید شاهد بارش های مکرر برف و باران و وضعیت بد جوی بود.

وی از اسکان 2089 گردشگر در مراکز اقامتی شهرستان شامل مدارس، مهمانسرا، هتل آپارتمان، پیست اسکی، خانه های استیجاری و سوئیت های ادارات سخن گفت و افزود: این گردشگران برای بازدید از جاذبه های طبیعی همچون آبشار پونه زار و سراب آبلت، جاذبه های دست ساز همچون خروجی تونل چشمه لنگان و پارک سراب، جاذبه های ورزشی همچون پیست اسکی، جاذبه های تاریخی همچون کلیساها و جاذبه های زیارتی همچون امامزاده ها به این شهرستان سفر کردند.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدونشهر بیان کرد: با بازدیدهای فنی و ایمنی انجام شده از مراکز اقامتی مسافران پیش از آغاز تعطیلات، در ایام نوروز با هیچ گونه حادثه ای در این مراکز روبرو نشدیم.

محمدی از همکاری ادارات و ارگان های شهرستان در میزبانی از نوروز و مسافران نوروزی تشکر کرد و با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در اسکان گردشگران در مدارس، امکانات قرار گرفته برای اسکان مسافران در مدارس را مناسب و خوب ارزیابی کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونشهر هم از استقبال گردشگران از پیست اسکی فریدونشهر در ایام نوروز 96 خبر داد و افزود: این پیست اسکی به عنوان مرکز ورزش های زمستانی استان اصفهان از سوم فروردین میزبان گردشگرانی از سراسر کشور بود.

شهرستان فریدونشهر در ایام نوروز میزبان گردشگران ویژه ای هم بود؛ علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی که به همراه خانواده در سفری صرفاً تفریحی به این شهرستان سفر و یک شب را در بام ایران گذراندند و همچنین علی یزدانی، مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، که البته در صدر هیئتی برای بررسی وضعیت شهرک صنعتی فریدونشهر به این شهرستان سفر کردند.

انتهای پیام/

  1. متعجب گفت:

    ضمن عرض سلام . حضرت عباسی به این آقای محسن محمدی بگید آدرس این هتل آپارتمان رو به ما هم بده ببینیم کجاست؟اسکان پیدا کنیم.

Go to TOP