چاپ خبــر
معاون فرماندار فریدونشهر:

در دنیای امروز باید میراث معنوی و اجتماعی را به آیندگان منتقل کنیم

معاون فرماندار فریدونشهر گفت: نخبگان، شاعران، هنرمندان، نویسندگان و سایر اقشار فرهنگی بالاترین میراث های فرهنگی هر جامعه ای هستند.

به گزارش پونه زار به نقل از ایمنا؛ غلامرضا یوسلیانی در جمع مردم و مسوولان در سالن اجتماعات اراره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار داشت: بالاترین میراث فرهنگی عظیم شهرستان مردم، هنرمندان، شاعران و نویسندگان هستند که در کشور به صداقت، پاکی و دین داری معروف هستند.
وی با اشاره به سخن هاشمی رفسنجانی در سفر به فریدونشهر که دنیا باید از زندگی مصالحت آمیز مردم فریدونشهر درس بگیرد، افزود: در شهرستان فریدونشهر پنج قوم مختلف گرجی، ارمنی، ترک، بختیاری و فارسی وجود دارد که با صلح و صفا و به دور از تنش در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
معاون فرماندار فریدونشهر با توجه به بیانات رییس جمهور گرجستان در فرودگاه مهرآباد تصریح کرد: گرجیان واقعی مردم فریدونشهر هستند که بعد از گذشت ۴۰۰ سال زبان خود را حفظ کرده اند و برای دفاع از میهن‌شان جان خود را از دست داده اند.
وی خاطر نشان کرد: در دنیای امروز باید میراث معنوی و اجتماعی از قبیل حرمت و احترام به ریش سفیدان، صداقت و پاکی، دین داری و غیره را همان گونه که به ما ارث رسیده است به آیندگان منتقل کنیم.

Go to TOP