چاپ خبــر
در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدون شهر مطرح شد؛

اجرایی شدن طرح های فرهنگی و الزامی شدن پیوست فرهنگی پروژه های عمرانی شهرستان

در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدون شهر پیرامون اجرایی نمودن طرح ها فرهنگ سازی عمومی بحث و تبادل نظر شد

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونشهر در محل اداره فراهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

این جلسه با ریاست سیاوشی امام جمعه ، نایب رییسی یسلیانی معاونت فرمانداری  و دبیری رحیمی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و با حضور اکثر اعضا برگزار شد.

921103shorafarhang (7)

در ابتدای جلسه،  نورمحمد رحیمی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونشهر به جایگاه بالا و قدرت اجرایی این شورا اشاره کرد و گفت:  به دلیل حضور اکثر مسئولان ارشد شهرستان در این شورا تصیمات گرفته شده از پشتیبانی خوب و قابلیت اجرایی بالایی برخوردارند که به همین دلیل اعضا باید راه کارهای مناسب جهت بالا بردن سطح فرهنگ و بینش مردم شهرستان را ارائه نمایند تا با یک برنامه مناسب قابلیت اجرایی پیدا کنند.

921103shorafarhang (6)

در ادامه این جلسه حجت الاسلام سیاوشی ضمن درخواست از پرهیز حاظرین از کلی گویی درباره فرهنگ سازی و تاکید بر عملی کردن ایده ها و نظرات گفت : کلیه ی برنامه ها و پروژه های شهرستان باید پیوست فرهنگی داشته باشند تا با ارزش جلوه کنند . وی در ادامه اظهار کرد: باید اعضای شورا با حضور در بطن مردم و نظر سنجی و فرهنگ سازی مناسب در مورد بعضی بدعت های بد و مراسمات ناپسند واضافی در جهت نیل به اهداف این شورا حرکت کنند.

921103shorafarhang (8)

 

921103shorafarhang (9)

در ادامه این جلسه سایر اعضا به ایراد نظرات خود پرداخته و بهروز اصلانی به عنوان عضو شورای شهر فریدونشهر نیز اقدامات صورت گرفته از طرف این شورا را و مصوبات فرهنگی مورد نظر را تشریح کرد.

921103shorafarhang (4)

921103shorafarhang (2)

 

921103shorafarhang (5) 921103shorafarhang (3) 921103shorafarhang (1)

 

Go to TOP