چاپ خبــر

ساختمان شهرداری فریدونشهر به یک هتل – رستوران کوچک تبدیل خواهد شد

ساختمان شهرداری فریدونشهر به یک هتل رستوران کوچک تبدیل خوادهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ حسین گوگونانی رییس شورای شهر فریدونشهر در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: ساختمان اصلی فعلی شهرداری فریدونشهر در اینده ای نزدیک به یک هتل – رستوران مناسب با ظرفیت پذیرش حداقل 60  نفر تبدیل خواهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات فعلی شهرستان فریدونشهر نبود هتل، رستوران و یا مهمانسرای مناسب و با امکانات خوب در شهرستان است؛ گفت: شورای شهر تصمیم گرفت با انتقال بخش اداری شهرداری فریدونشهر به قسمت مهمانسرا که در جنب ساختمان اصلی شهرداری است و با صرف کمترین هزینه و تغییر در بخش هایی از ساختمان فعلی شهرداری، یک هتل – رستوران کوچک و شایسته مهمانان و گردشگران احداث کند.

وی در ادامه اظهار داشت: داشتن پارکینگ، نزدیکی به تمامی امکانات شهری و نیز وجود اتاق های متعدد کوچک و بزرگ ساختمان فعلی شهرداری از جمله دلایل این تصمیم بوده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با مجهز کردن این ساختمان به تجهیزات یک هتل – رستوران کوچک، علاوه بر درامد زایی برای شهرداری فریدونشهر شاهد افزایش گردشگران از مکان های دیدنی و تفریحی شهرستان فریدونشهر باشیم.

گفتنی است اجاد یک هتل رستوران مناسب برای شهرستان فریدونشهر از مهمترین دغدغه های مسئولین شهرستان بوده است که تا به امروز به دلیل نبود بودجه و عدم توجیه اقتصادی عملی نشده است.

 عکس زیر ساختمان مهمانسرای شهرداری را نشان می دهد که قرار است به اختمان اداری شهرداری تبدیل شود

SHAHRDARI

ساخنمان اصلی شهرداری فریدونشهر:

SHAHRDAR2I

  1. سلام آقا محسن ( ر ) پاركينگ يادت رفته / خود شهرداري كجا ميخاد بره ؟

  2. با سلام
    با توجه به بلا استفاده و قدیمی بودن سالن شهرداری وهچنین موقعیت بسیار مناسب آن جهت کاربری های مختلف از جمله احداث رستوران بهتر است در این مورد نیز مطالعات لازم انجام شود.

  3. شهریار گفت:

    آفای گوگونانی با اسکان 60 نفر میشه گردشگری را توسعه داد ؟ واقعأ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    از آزمایش و خطا دست بردارید لطفأ———— بد نیست یه سری به شهرهای شمالی ایران بزنید و ببینید با محیط زیست چه رفتاری میشه——نه تنها از اشتغال جوانان بواسطه ی توریسم خبری نیست (به جز عده ای محدود بصورت فصلی ) بلکه طبیعت جای خود را به زباله های گردشگران داده است———–
    کاری نکنیم که به جای درست کردن ابرو چشم را هم کور کنیم—-خواهشأ طرح ها بیشتر و با تدبیر تر بررسی شود-با تشکر لطفأ نظر مرا مثل همیشه فیلتر نکنید

  4. آقاي شهريار خان، درسته كه با اسكان 60 نفر و تبديل ساختمان شهرداري به مهمانسرا به جايي نمي خوره ولي اظعار نظر شما در مورد نقش توريسم و گردشگري در پيشرفت شهرستان كاملا اشتباهه. مگه مي شه جاذبه هاي گردشگري شهرستان را ناديده گرفت

    • شهریار گفت:

      با سلام خدمت شما آقای اصلانی-نادیده گرفتن توریسم بهتر از نابودی طبیعت می باشد—در مقابل چه بهایی می خواهید چشم را بر اینهمه تجاوز به زیبایی ها ببندید—-در ضمن بخدا اگر یک روز در کنار عوارض بگیران مسیر پیست اسکی سر کنید متوجه می شوید که از این نمد کلاهی برای جوانان ما و شهر درست نمیشه –ما دوست دار رشد و بالندگی شهرستان خود می باشیم اما نه به قیمت حراج داشته هایمان-

  5. مدیریت صحیح آزمون وخطا نیست مطالعات بیشتری لازم است

  6. صاحب نظر گفت:

    سلام.
    1-آیا ساختمان قدیمی پارکینگ شهرداری به بخش تجاری داده شد و شاهد استقبال شدید مردم وکسبه گردید؟؟؟؟
    2-بهتر نیس به جای این کار ها یه دور کوچیک تو خیابونای شهر بزنید و مشکلاتی که اولویت داره مثل: آسفالت خیابونها رو انجام بدید؟؟؟ من نمیگم کار شما بده ولی تو اولویت نیس. پرچم خوبه اما آیا خدایی در اولویت است؟؟
    3-آقای گوگونانی لطفا ازین کارای کارشناسی نشده دس بردار این کار شما کارشناسی نشده و مشکل زیاد داره.
    4-بابا فریدونشهر بــــــــــــــا توریست و گردشگر به هیچ جایی نــــــــــــمیرسه و فقط طبیعت بکرش نابود میشه. مگه خودتون ندیدید چطور به جون طبیعت بی زبان میوفتن و مثل تراکتور شخمش میزنن؟؟ جنابعالی اگه واقعا میخای کاری بکنی یه کاری کن فریدونشهر به زودی از بن بست دربیاد تا یه سرمایه گزار با دل و جرات بتونه سرمایه گزاری کنه لازم نکرده توریست بیاد

  7. مجتبی گفت:

    سلام آقای حسین گوگونانی
    به جای ایجاد هتل و رستوران به فکر ایجاد اشتغال برای جوانان فریدونشهر باشید.فریدونشهر شده مثل شهر ارواح دیگه هیچ کس اینجا نمونده و همه دارن مهاجرت میکنن و تا شما چشماتونا باز کنید میبینید که دیگه اینجا کسی نیست تا بره رستوران شهرداری.

  8. کورش نیا گفت:

    توریسم با اوضاع فعلی مملکتی و جهل و عقب ماندگیهای ذهنی،،به هیچجا نمیرسه و آب درهاون کوبیدنه. برین از ترکیه و بیابونای دبی یاد بگیرین.

Go to TOP