چاپ خبــر
نطق میان دستور مجلس :

اسفنانی :به مسئولین منطقه تذکر می‌دهم باید سرانه دانش آموزان بی‌بضاعت منطقه پرداخت شود/متاسفانه هنوز از کمبود پزشک متخصص مردم منطقه من رنج می‌برند

محمدعلی اسفنانی در نطق میان دستور خود گفت: با درود به ارواح شهدای گرانقدر و امام شهدا و آرزوی توفیق برای رهبر معظم انقلاب، دولت یازدهم و مردم ایران مطالبی را بیان می‌کنم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فریدون شهر، محمدعلی اسفنانی در نطق میان دستور خود گفت: با درود به ارواح شهدای گرانقدر و امام شهدا و آرزوی توفیق برای رهبر معظم انقلاب، دولت یازدهم و مردم ایران مطالبی را بیان می‌کنم.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر ، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از سخنرانی هوشمندانه رئیس جمهور تشکر می‌کنم و به دولت توصیه می‌کنم سخنان ارزشمند رهبر مظم انقلاب در خصوص خوشبین نبودن به مذاکره با آمریکا را همیشه در نظر داشته باشند به دلیل اینکه موضع گیری اوباما نشان داد که در خدمت صهیونیست‌ها است لذا باید در برخورد با آن‌ها ‌‌نهایت دقت انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: امروز جنایت‌های سلفی هاوتکفیری‌ها هر آزاده‌ای را ناراحت می‌کند و سکوت جهانیان در این خصوص ظلم آشکار می‌باشد و دشمنان باید بدانند که این آتشی را که به جان مردم مظلوم سوریه انداخته‌اند دامنگیر خودشان خواهد شد و همچنین تمام مسلمانان باید با گروههای خیانتکار مقابله کنند.

اسفنانی افزود: نخستین جلسه مشترک دولت و مجلس شب گذشته تشکیل شد و اظهارات رؤسای قوه مقننه و مجریه سازنده و ادامه این جلسات ضروری است و می‌تواند در تعامل دو قوه در جهت رفع گرفتاری‌های مردم مفید باشد و حاصل جلسات در اسرع وقت در معیشت و خواسته‌های مردم ملاحظه و مشاهده شود.

وی ادامه داد: به آقای زرگر، استانداری اصفهان را تبریک می‌گوئیم و خوشحالم خواسته مردم در شهرستان شدن بویین می‌اندشت محقق شد و به مسئولین توصیه می‌کنم نسبت به تاسیس ادارات مربوطه این شهرستان اقدام کنند.

اسفنانی افزود: حوزه انتخابیه‌ام محروم است و ضرورت وجود مدارس شبانه روزی و توجه به راههای این منطقه احساس می‌شود و به مسئولین منطقه تذکر می‌دهم باید سرانه دانش آموزان بی‌بضاعت منطقه پرداخت شود به دلیل اینکه حتی بعضی خانواده‌ها نمی‌توانند هزینه رفت و آمد یک روز در هفته فرزندانشان را بپردازند.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: با وجود استعداد‌های درخشان ورزشی در حوزه انتخابیه‌ام، هیئت‌های ورزشی از کمبود منابع مالی و نبود مساعدت رنج می‌برند و ورزشکاران هزینه‌هایی مانند رفت و آمد را خود تامین می‌کنند لذا باید مسئولین اقدامات لازم حمایتی را انجام دهند.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس افزود: علی رغم پیگیری‌ها در زمینه تامین پزشک متخصص برای مردم حوزه انتخابیه‌ام، متاسفانه هنوز از کمبود پزشک متخصص به خصوص در رشته‌های سونوگرافی و ارتوپدی مردم منطقه رنج می‌برند، لذا باید مسئولین وزارت بهداشت اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یادآور شد: متاسفانه وضعیت خدمات دهی بانک‌ها، خصوصا بانک کشاورزی مطلوب نیست و باید توجه کرد که با وجود اینکه قرارداد‌ها مشارکتی می‌باشند اما به نحوی تنظیم شده‌اند که ۹۹ درصد به نفع بانک هاست لذا باید به این موضوعات و همچنین مشکلات کشاورزان توجه شود.

Go to TOP