چاپ خبــر
در حضور مأمور نیروی انتظامی؛

اخراج یک بیمار اورژانسی به دلیل نهی از منکر !

دانشجویی که به علّت مشکل قلبی از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شده بود، هنگام مواجهه با پزشک معالج خود با ظاهری آرایش کرده و بد حجاب که برخلاف مقررات بیمارستان است، با گفتن جمله‌ی «خانم این ظاهر شما مناسب بیمارستان نیست» به او تذکر لسانی داد که با واکنش شدید پزشک متخلف رو به رو شد!

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از فرهنگ نیوز، هفته گذشته یک دانشجوی فعال در زمینه امر به معروف نهی از منکر بعد از اینکه به دلیل مشکل قلبی از طریق اورژانس به بیمارستان شهید رجایی کرج منتقل شده بود ، هنگام مواجهه با پزشک معالج خود که با ظاهری آرایش کرده و بد حجاب که برخلاف مقررات بیمارستان است، با گفتن جمله ی«خانم این ظاهر شما مناسب بیمارستان نیست» به او تذکر لسانی داد که با واکنش شدید پزشک متخلف رو به رو شد!

این پزشک با کمک حراست بیمارستان دانشجوی ناهی از منکر را از روی تخت بیمارستان به بیرون از بیمارستان فرستاد که متاسفانه مامور نیروی انتظامی مستقر در بیمارستان با بیان اینکه کسی حق تذکر دادن به پزشک را ندارد ، وی را بازداشت کرده و این بیمار قلبی را به کلانتری فرستادند!
در نهایت با شکایت این پزشک متخلف از این ناهی از منکر ، وی به دادسرای کرج انتقال داده شد و در نهایت قاضی با قرائت گزارش پلیس و دفاعیات این ناهی از منکر ، وی را آزاد نمود.

حال جای تعجب است که چگونه این پزشک متخلف، نهی از منکر یک بیمار را توهین به خود تلقی کرده و بدتر از آن ماموریت حراست بیمارستان هم با وی همکاری نموده و بیمار اورژانسی را از بیمارستان اخراج کرده اند.مساله که به دور از انسانیت و اخلاق پزشکی است.

و چگونه است که مامورین نیروی انتظامی هم به جای دفاع از ناهی منکر ، از کسی که مرتکب منکر شده است دفاع کرده و وی را بازداشت و راهی دادسرا نموده اند.

اسنا نوشت: با شکایت این ناهی از منکر از پزشک متخلف و مسئولین حراست بیمارستان و مامور نیروی انتظامی ، این افراد به دستور دادستان کرج احضار شده اند.

  1. اگه ناراحتی قلبی داشته چجور اون وضع را دیده و بعدش نمیشد ناهی منکر چشماشا می بست در ضمن تشکر از پزشک و حراست و مامور نیروی انتظامی

    • سلام برادر.نهی از منکر دستور دین اسلام هست.در شآن شخصیت یک پزشک نیست که بد حجاب مقابل صورت بیمار نامحرم باشد.به خدا در خارج و اروپا هم حداقل بدون آرایش جلوی بیمار هستند مگر افراد خراب

  2. غریبه گفت:

    با تشکر از نیروی انتظامی و حراست و پزشک بیمارستان قرار نیست به بهانه نهی از منکر هرکی هر غلطی دلش خواست بکنه بیمارستان جای امر به معروف نیست اون اقا مطمئنا چیزیش نبوده قلبش مشکل نداشت روانش مشکل داشت

  3. احترام به عقیده دیگران اساس شکل گیری جامعه و تمدنه مگر اینکه عقیده ای حیات و امنیت دیگران را هدف قرار بده شما مالزی و قبل از انقلابا ببینین بی حجاب و با حجابش کنار هم مسالمت آمیز زندگی می کنن و تمام کشورهای اسلامی ، پس نیازی به اعتراض نبوده و البته کار طرف مفابل هم به خاطر وجدان انسانی و قسم پزشکی اصلا درست نبوده ، و البته اگه تمام ماجرا همین بوده باشه .

  4. مهدی گفت:

    متاسفانه بعضی از این قلبها نیز مشخص است خیلی مریض است. فقط می‌خوان چیزی بگن که شیطان ازشون راضی بشه و قلب امام زمان به درد بیاد

Go to TOP